پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
قدرت موشکی یمن

حوزه/ پیام موشک ابوظبی به کشورهای ائتلاف متجاوز عربی این است که بدانند تمام پایتخت ها و مراکز حیاتی آنها در تیررس موشک های یمن قرار دارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از پایگاه یمنی النجم الثاقب، قدرت موشکی یمن وابسته به کمیته های مردمی توانست و عده ای را که سید عبدالملک بدرالدین الحوثی در سخنرانی های خود مبنی بر هدف قرار دادن عمق امارات داده بود عملی کند.

هدف قرار دادن نیروگاه هسته ای براکة در امارات با یک موشک بالستیک از نوع کروز توانست مسیر تجاوز ظالمانه ائتلاف عربی به یمن را تغییر دهد و موازنه قدرت را در این تجاوز برهم بزند، زیرا امارات نیز در کنار عربستان جنایت های فجیعی را در تجاوز به یمن مرتکب شده و زندان های مخفیانه ای را در استان های جنوبی یمن تشکیل داده که در آنها به شکنجه شهروندان یمنی می پردازد، اما موشکی که به ابوظبی رسید، دستاورهای زیادی با خود داشت که در زیر به آنها اشاره می شود:

1. رهبران یمن توانستند از این طریق وعده های خود مبنی بر گسترش میدان پاسخگویی به کشورهای متجاوز ائتلاف عربی را عملی کنند تا آنها را وادار به ترک جنایت و تجاوز ظالمانه به یمن و برداشتن محاصره ظالمانه مردم یمن بکنند. این اقدام یمن فقط دو روز پس از تهدید سید عبدالملک بدرالدین الحوثی اتفاق افتاد که در سخنان خود اعلام کرد که اگر متجاوزان و دشمنان دست از دشمنی و تجاوز برندارند به زودی مناطق حساسی را هدف موشک قرار می دهیم.

2. استفاده از منظومه موشک های جدید با برد و دقت بیشتر در سامانه قدرت موشکی یمن که این نیز عملی شدن یکی از وعده های یمن مبنی بر توسعه قدرت موشکی خود به شمار می رود.

3. مهم ترین دستاورد موشک ابوظبی این است که توانست نیروگاه هسته ای براکة در ابوظبی را هدف قرار دهد، چراکه این نیروگاه هدفی استراتژیک به شمار می رود که قدرت موشکی یمن آن را انتخاب کرد تا با ضربه زدن به آن بتواند به اهداف متعددی دست پیدا کند و پیامی قدرتمندانه برای متجاوزان بفرستد که یمن بانکی از اهداف بزرگ در عمق خاک دشمن در نظر دارد و تجربه و توانایی لازم برای رصد این اهداف را نیز در اختیار دارد و مهم تر این که یمن بهانه کافی برای پاسخ دادن به جنایت های متجاوزان را در اختیار دارد.

این پایگاه یمنی در پایان گفت: امروز ارتش و کمیته های مردمی پیامی روشن و مهم از طریق موشک ابوظبی به کشورهای متجاوز ائتلاف عربی به ویژه دولت امارات دادند تا به نقش خود در جنایت علیه یمن و اشغال این کشور پایان دهند و بدانند که تمام پایتخت ها و مراکز حیاتی آنها در تیررس موشک های یمن قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha