پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله جنتی

حوزه/ رئیس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که باید مراقب منافقانی بود که ساکت ننشسته‌اند و می‌خواهند ریشه‌های نظام و اسلام را خشک کنند، گفت: انقلابیون باید دشمن شناس باشند تا بتوانند به موقع عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، آیت الله احمد جنتی، امروز در سومین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) در بوشهر، با اشاره به اهمیت شناخت دشمنان و توطئه‌های آنان، به فتنه سال 88 اشاره کرد و گفت: فتنه 88، مسأله ساده‌ای نبود، آمریکا آن را طراحی کرده بود تا موجب براندازی نظام اسلامی شود که حماسه 9 دی پایانی بر آن بود.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که انقلابیون باید دشمن شناس باشند، تصریح کرد: دشمن شناسی یکی از مهمترین ویژگی‌های فردی است که روحیه انقلابی دارد.

وی با بیان این‌که دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه میان مسلمانان هستند، بیان کرد: سردار سلیمانی یکی از افرادی است که با هدایت جنگ علیه داعش در عراق و سوریه، از تجزیه این سرزمین‌ها جلوگیری کرد و نقش تعیین کننده‌ای در پیروزی سپاه اسلام بر کفر داشت.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به اهمیت حفظ وحدت در زمان حاضر، تصریح کرد: مسوولیت حفظ دین و کتاب خدا و اتحاد میان مسلمانان بر عهده علما و روحانیان است؛ هر چند همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی نباید بگذارند که خدشه‌ای به این وحدت وارد شود.

رئیس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: با وحدتی که میان مسلمانان وجود دارد، دشمنان نمی‌توانند توطئه شوم تفرقه افکنی خود را محقق کند.

وی خطاب به روحانیان گفت: باید مراقب منافقانی بود که ساکت ننشسته‌اند و می‌خواهند ریشه‌های نظام و اسلام را خشک کنند و با فضای مجازی، اخلاق، عصمت، دین و عقیده مردم را هدف قرار داده‌اند.

دبیر شورای نگهبان همچنین از روحانیان خواست مردم را از دسیسه‌های دشمن آگاه کنند و مواضع انقلابی و اسلامی رهبر معظم انقلاب را مد نظر داشته باشند.

آیت الله جنتی در پایان آگاهی بخشی، بصیرت و ساده زیستی را از ویژگی‌های عالمان، عنوان کرد و گفت: با این ویژگی‌ها می‌توان مردم را در عمل هدایت کند.

 

                                

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha