جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نظامیان اسرائیلی ۱۲ فلسطینی را در نزدیک نابلس مجروح کردند

حوزه/ نظامیان ارتش اشغالگر اسرائیل با یورش به روستای قصرة در نابلس، راهپیمایی جوانان فلسطینی را مورد حمله قرار داده و ۱۲ نفر را مجروح کردند که جراحات وارده به ۲ تن توسط گلوله‌های گرم بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از imemc، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته با یورش به روستای قصره واقع در جنوب کرانه باختری در منطقه شمالی نابلس، راهپیمایی جوانان محلی فلسطینی را مورد حمله قرار دادند. آن‌ها جوانانی را که تنها با سلاح سنگ در مقابل جیپ‌های ارتشی متجاوز ایستادگی می‌کردند مورد شلیک گلوله قرار داده و 12 فلسطینی را مجروح کردند که 2 تن آن‌ها مورد شلیک گلوله‌های گرم قرار گرفتند.

جامعه هلال احمر فلسطین اعلام کرد: سربازان دو مرد جوان را مورد شلیک گلوله‌های مرگبار قرار دادند که هر دو برای درمان به بیمارستان اسرائیلی رفیدیا منتقل شدند. نظامیان همچنین 4 فلسطینی دیگر را با گلوله‌های پلاستیکی از ناحیه پا مجروح ساختند و حداقل 6 تن دیگر را از طریق پرتاب گاز اشک آور به سوی جمعیت تظاهرکننده مجروح ساختند که در صحنه مورد درمان قرار گرفته و بستری نشدند.

لازم به ذکر است درگیری‌ها در روستا قصره میان نظامیان اشغالگر و جوانان فلسطینی زمانی آغاز شد که یک شهرک نشین صهیونیستی که به منطقه شرقی شهر تجاوز کرده بود، یک کشاور فلسطینی 46 ساله با نام «محمد اوده» را با شلیک گلوله به قتل رساند. این کشاورز فلسطینی پنج شنبه گذشته زمانی که در حال چیدن زیتون از باغستان محل زندگی‌اش بود با شلیک گلوله شهرک‌نشین یهودی جان خود را از دست داد.

قتل کشاورز فلسطینی باعث خشم عمومی در میان فلسطینیان شد و جمعیت زیادی در اعتراض به این جنایت در تشییع جنازه عمومی وی شرکت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha