جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسلمانان مسجد ماساچوست ۱۵ هزار بسته غذایی برای فقرا تهیه کردند

حوزه/ اعضای جامعه اسلامی در یکی از مساجد ایالت ماساچوست آمریکا، اقدام به تهیه و تدارک بسته‌های غذایی برای نیازمندان کرده و موفق شدند، ۱۵ هزار بسته را با همکاری داوطلبان آماده کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جامعه اسلامی بیلریکا در ایالت ماساچوست آمریکا، در روزهای اخیر اقدام به تهیه بسته‌های غذایی برای فقرا، نیازمندان و بی‌خانمان‌ها کردند.

مسلمانان عضو این مسجد، در این حرکت دسته جمعی با همکاری گروهی از داوطلبان نیروی پلیس، دانش آموزان مسلمان مدارس و چندین نهاد دینی دیگر موفق شدند، نزدیک به 15 هزار بسته غذایی برای همسایگان نیازمند، یک سازمان خیریه عام المنفعه و یک پناهگاه فقرا تدارک ببینند. خوراک بسته‌های غذایی شامل برنج غنی شده و لوبیا بود.

امیر داوودلا، دانش آموز 12 ساله‌ای که از پس از مدرسه به مسجد آمده یکی از داوطلبان این امر خیر است. وی می‌گوید: می‌خواستم تغییری در این دنیا ایجاد کنم و برای کمک به نیازمندان قدمی برداشته باشم.

این مرکز اسلامی که متعلق به شیعیان بهره داوودی در ماساچوست است، در سال 2004، راه اندازی و تاسیس شد. پیش از ساخت و آماده سازی این مسجد، اعضای آن برای اقامه نماز و دیگر فعالیت‌ها جایگاه ثابتی نداشتند و به ناچار در یک مرکز دینی یهودی تجمع پیدا می‌کردند. از آن زمان تاکنون رابطه نزدیک میان ادیانی میان این نهاد دینی و غیرمسلمانان تشکیل شده است و فعالیت‌های خیریه مشترکی انجام می‌دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha