پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
استاندار یزد

حوزه/ استاندار یزد در اجلاس استانی نماز در شهرستان بافق، گفت: اگر جامعه حقیقی ما به نماز توجه خاصی داشته باشد، قطعا بسیاری از مشکلات فضای مجازی نیز برطرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، محمود زمانی قمی، استاندار یزد، صبح امروز در اجلاس استانی نماز که به میزبانی شهرستان بافق در حال برگزاری است با بیان اینکه تنوع استفاده از فضای مجازی در بسیاری از کشورها گسترده و متنوع است، گفت: این گونه استفاده آنها، نسبت به استفاده هایی که در کشور ما از این فضا صورت می گیرد متنوع و متفاوت است.

وی با اشاره به اینکه اکثریت می دانند که فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در کشور فضای مناسبی ندارد، اظهار داشت: ما باید به جوانان کشور قدرت انتخاب بدهیم، چون این فضاها در کشور وجود دارد و هر روزه در حال گسترش است.

زمانی قمی خاطر نشان کرد: خوب دیدن و خوب انتخاب کردن در هر مسئله ای بسیار مهم و تاثیرگذار است که این باید در کشور حاکم شود.

استاندار یزد با تاکید بر اینکه فضای مجازی بازگو کننده فضای حقیقی ماست، تصریح کرد: هر آنچه که ما در ظاهر جامعه می‌بینیم، باطن جامعه است و اگر می بینید که در شبکه های اجتماعی آبروی افراد ریخته می‌شود، می‌توان رگه‌های این اقدام را در فضای حقیقی هم دید.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه جامعه‌ای که از اخلاق فاصله بگیرد فضای مجازی آن هم سعی می‌کند از اخلاق فاصله بگیرد ، خاطر نشان کرد: جامعه ای که اخلاق مدار باشد به طور حتم فضای مجازی آن نیز اخلاقی خواهد بود.

وی افزود: تلاش مسئولین، مدیران، اصحاب رسانه و فرهنگ باید این باشد که نسبت به ناهنجاری هایی که در جامعه است حساسیت پیدا کنند و رفع این ناهنجاری ها نیز دغدغه ای برای آنها باشد.

زمانی قمی در پایان با بیان اینکه نماز اول بر روی فضای حقیقی جامعه و بعد در فضای مجازی تاثیرگذاری می‌کند، گفت: اگر جامعه حقیقی ما به نماز توجه خاصی داشته باشد، قطعا بسیاری از مشکلات فضای مجازی نیز برطرف می‌شود و امیداوریم که مسئولین استان یزد و ادارات هم به اقامه نماز توجه خاص و ویژه ای داشته باشند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha