پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام موسوی

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه شهرستان آبیک به تلاش بی وقفه دشمنان برای تخریب بنیان خانواده، اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان در تلاش هستند که بین فرزندان و خانواده فاصله بیندازند، لذا والدین فرزندان باید بیش از همیشه نسبت به نقشه های شوم دشمنان آگاه وهوشیار باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوتراب موسوی، امروز در جمع خانواده طلاب مدرسه علمیه زینبیه شهرستان آبیک ضمن تبریک ولادت حضرت رسول گرامی اسلام وحضرت امام جعفر صادق (ع)، گفت: نبی مکرم اسلام(ص) در آن زمان که زنان در میان عرب جایگاهی نداشتد و مردم مکه دختران خود را زنده به گور می کردند، ارزش و منزلت والایی برای بانوان قائل شدند و به آنان کرامت بخشیدند.

استاد حوزه علمیه قزوین در ادامه به تلاش بی وقفه دشمنان برای تخریب بنیان خانواده، اشاره کرد و افزود: امروز دشمنان در تلاش هستند که بین فرزندان و خانواده فاصله بیندازند، لذا والدین فرزندان باید بیش از همیشه نسبت به نقشه های شوم دشمنان آگاه وهوشیار باشند.

وی با اشاره به این که امروز دشمنان جمهوری اسلامی به اين موضوع پی‌برده‌اند كه نمي‌توانند بر ایران مسلط شوند، ادامه داد: در فتنه سال 1388 به عينه دريافتند كه نظام اسلامي ايران مستحكم‌تر از آن چيزی است كه بتوان با كودتاهاي رنگين از ميان برود.

حجت الاسلام والمسلمین  موسوی تصریح کرد: استكبار جهانی مدت‌هاست كه برای نابودی فرهنگ‌ اسلامی و جلوگيری از رشد و گسترش آن در سراسر جهان درصدد تهيه خوراك فكری و فرهنگی است تا به مخاطب مسلمان خود القا كند، تفكرات او ديگر در دنيای مدرن امروزی پاسخگوی نيازهای بشری نيست.

امام جمعه شهرستان آبیک اظهار کرد: مقابله با تهاجم فرهنگی گسترده دشمنان نیازمند تلاش تمام اقشار جامعه به ویژه بانوان به عنوان ستون خانواده ها است تا با تربیت درست فرزندان و آشنا کردن آنان با توطئه های دشمنان، سدی محکم برای ادامه تبلیغات انحرافی در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای ایجاد کنند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha