جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تلبس

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان گفت: طلاب برای رسالت تبلیغی خود چشم انداز ترسیم کنند و با تهذیب نفس، سعه صدر و اخلاص به تبلیغ آموزه های دین مبین اسلام بپردازند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، حجت الاسلام فضل الله پیرمحمدی، امروز در جشن عمامه گذاری طلاب لرستانی، در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با اشاره به اینکه موفقیت تبلیغی نیازمند توجه به نیازهای جامعه است، گفت: طلاب با ملبس شدن به لباس روحانیت باید همواره حرمت این لباس را حفظ کرده و الگوی مناسبی برای آحاد جامعه باشند .

معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه پوشیدن لباس روحانیت آداب خاصی دارد، خاطر نشان کرد: طلاب باید قدر و جایگاه منزلت این لباس را بدانند و در همه حال به تبلیغ بپردازند .  

وی با اشاره به اینکه طلاب و مبلغان باید با اخلاص و سعه صدر رسالت تبلیغی خود را انجام دهند، بیان داشت: مبلغان در تبلیغ خود باید به نیازهای تبلیغی مناطق و مردم توجه داشته باشند و متناسب با نیازهای جامعه به تبلیغ بپردازند .

حجت الاسلام پیرمحمدی با اشاره به اینکه مهمترین رسالت مبلغان اشاعه سبک زندگی اسلامی و بصیرت افزایی برای مقابله با توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب است، گفت: مبلغان باید در این زمینه به سوالات و شبهات نسل جوان پاسخگو باشند و با تبلیغ موثر خود خطرات هجمه های جنگ نرم دشمن را خنثی نمایند .

معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان در پایان با اشاره به اینکه امروز تعداد 15 طلبه لرستانی پس از شرکت در کارگاه تلبس و آشنایی با احکام تبلیغ و موفقیت در آزمون کتبی و شفاهی، معمم شدند، گفت: امید می رود طلاب برای رسالت تبلیغی خود چشم انداز ترسیم کنند و با تهذیب نفس، سعه صدر و اخلاص به تبلیغ آموزه های دین مبین اسلام بپردازند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha