چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
 پزشک معالج شیخ عیسی

حوزه/ رئیس بیمارستان محل مداوای شیخ عیسی قاسم، با سوء استفاده از موقعیت خود و نادیده گرفتن جنایت های رژیم آل خلیفه، وقیحانه مدعی شد شیخ عیسی قاسم نگران تاج و تخت پادشاه است!

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، پس از وخامت حال آیت الله عیسی قاسم و تحت فشار قرار گرفتن رژیم آل خلیفه برای فراهم ساختن امکانات مداوای این عالم دینی بحرینی، شیخ عیسی قاسم با موافقت خانواده ایشان به بیمارستان بین المللی بحرین منتقل شد.

اما پس از انتقال شیخ عیسی قاسم به این بیمارستان، فیصل الزیرة رئیس این بیمارستان، با سوء استفاده از موقعیت خود تصویری از آیت الله عیسی قاسم منتشر کرده و سخنانی را از ایشان در مورد پادشاه بحرین نقل کرد و وقیحانه مدعی شد شیخ عیسی قاسم نگران تاج و تخت پادشاه است. در رابطه با این اقدام غیر قانونی و غیر اخلاقی، ذکر موارد زیر ضروری ست:

* رئیس بیمارستان محل بستری آیت الله عیسی قاسم تبدیل به سخنگوی رسمی حکومت بحرین شده است و از هیچ اقدامی برای آراستن چهره حکومت و پادشاه بحرین و اثبات خوش خدمتی خود فرو گذار نمی‌نماید. وی در همین جهت اقدام به نشر توییتهایی در مورد وضعیت سلامت آیت الله عیسی قاسم و روند درمانی ایشان نموده و همچنین در خصوص علاقه پادشاه بحرین به شیخ عیسی قاسم یاوه سرایی هایی کرده و حتی پا را فراتر گذاره و مدعی شده است شیخ عیسی قاسم نگران تاج و تخت پادشاه بحرین است!

* اقدام فیصل الزیره رئیس بیمارستانی که آیت الله عیسی قاسم در آن بستری است مبنی بر نشر تصویر خود با آیت الله عیسی قاسم و تیم پزشکی ادعایی ایشان، غیر اخلاقی و غیر قانونی است.

نشر تصویر یک بیمار توسط فردی غیر از خود وی و یا خانواده وی و بدون اجازه آنها اولا جزئی از پرونده خصوصی بیمار محسوب می شود که هیچ توجیهی برای نشر آن چه از منظر حرفه ای و چه اخلاقی وجود ندارد، مگر بهره برداری سیاسی و اجتماعی.

ثانیا هرگونه بهره برداری از این تصاویر، زشت ترین عمل ممکن در خصوص یک بیمار است چه رسد که این بیمار شخصیتی مانند آیت الله عیسی قاسم باشد که از شخصیت ها و وزنه های سیاسی، مذهبی و اجتماعی بحرین و منطقه محسوب می گردد.

* فیصل الزیره رئیس بیمارستان بین المللی بحرین در طول ده روز گذشته با وخامت اوضاع سلامت آیت الله عیسی قاسم تحت فشار بین المللی و داخلی توسط حکومت و پادشاه مامور شده تا از جایگاه خود اولا به عنوان یک شیعه ، ثانیا رئیس یک بیمارستان غیر دولتی، ثالثا از خانواده ای معروف در جامعه بحرین استفاده نموده و سناریوی نظام بحرین برای نشان دادن چهره ای انسان دوستانه و ملزم به رعایت حقوق بشر از خود در سطح بحرین و بین الملل اقدام کند و نقش واسطه گری برای انجام روند مداوای شیخ را ایفا نماید.

* الزیره پیش از بستری شدن شیخ عیسی قاسم، به دستور پادشاه و حکومت (که خود در توییتهایش به آن اشاره کرده) با هماهنگی نیروهای امنیتی که منزل شیخ را محاصره کرده اند به منزل ایشان رفته و نیت عملی کردن پروژه حکومت و انتقال شیخ به بیمارستان را داشته است تا با ایجاد سر و صدای رسانه ای اولا جو ایجاد شده برضد حکومت در خصوص وضعیت سلامت ایشان را بشکند و ثانیا در این میان در نزد حکومت خوش خدمتی کرده و امتیازاتی را کسب نماید، اما با تدبیر و مقاومت آیت الله عیسی قاسم این پروژه شکست خورد و شیخ اعلام کردند تنها با اراده و تصمیم خود و به همراهی خانواده اش به بیمارستان خواهد رفت و عملا امکان هرگونه بهره برداری سیاسی را از وی و حکومت سلب نمودند.

* اما فیصل الزیره از پا ننشست و با توجه به جو کوچک و همه گیر شبکه توییتر در بحرین اقدام به ایجاد صفحه ای در توییتر و نشر ادعاهایی در خصوص وضعیت سلامت آیت الله عیسی قاسم و روند درمانی ایشان نمود و همچنین در خصوص علاقه پادشاه بحرین به شیخ عیسی قاسم یاوه سرایی هایی نموده و سپس پا را فراتر گذارده و مدعی شد شیخ عیسی قاسم نگران عرش پادشاه بحرین است!

* وی از روز بستری تبدیل به سخنگوی رسمی حکومت بحرین شده و از هیچ اقدامی برای آراستن چهره حکومت و پادشاه بحرین و اثبات خوش خدمتی خود فرو گذار ننموده است.

وی در توییت های خود هیچ اشاره ای به اقدام نظام آل خلیفه به محاکمه شیخ عیسی قاسم به اتهام کذب پولشویی در وجوهات خمس ننموده، سلب تابعیت بحرینی ایشان توسط آل خلیفه را نادیده گرفته و نگفته است پادشاه و نظام چگونه به شیخ علاقه مندند که از روز محاکمه شیخ تا کنون یعنی از یک سال و نیم پیش منزل و منطقه محل سکونت ایشان "الدراز" در محاصره است. الزیره در خوش خدمتی های خود فراموش نموده که حدود شش ماه پیش (خرداد ۱۳۹۶) نیروهای امنیتی بحرین به الدراز هجوم آورده، پنج نفر را در دم و در مقابل منزل آیت الله عیسی قاسم به شهادت رسانده و جوانان دیگر را در داخل منزل ایشان شکنجه کرده و سپس تمامی ۲۸۴ جوانی را که به دور منزل ایشان تحصن نموده بودند بازداشت کردند كه برخی از آنان اکنون در دادگاه نظامی بحرین مورد محاکمه اند.

آل خلیفه در سر دارد از موقعیت الزیره استفاده نماید و وی و صفحه توییترش را تبدیل به تنها منبع آگاه در خصوص آخرین اخبار وضعیت آیت الله عیسی قاسم نماید.

 پزشک معالج شیخ عیسی قاسم

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha