پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ نشست مدیران حوزه علمیه هرمزگان با قائم مقام مدیر حوزه های علمیه

حوزه/ جلسات کارگروه های«آموزش»، «پژوهش»، «تبلیغ»، «تهذیب و امور صیانتی»، «مدیریت»، «منابع انسانی و برنامه ریزی» و «امور طلاب و دانش آموختگان» حوزه استان هرمزگان، با حضور حجت الاسلام و المسلمین غفوری و جمعی از معاونان حوزه های علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، از بندرعباس، جلسات کارگروه های حوزه استان هرمزگان، امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری، قائم مقام مدیر و معاونان حوزه های علمیه کشور، در مدرسه علمیه النبی(ص) بندرعباس برگزار شد.

این کارگروه ها شامل «آموزش» به ریاست حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد، «پژوهش» به ریاست حجت الاسلام والمسلمین میرمعزی، «تبلیغ» به ریاست حجت الاسلام والمسلمین مختاری، «تهذیب و امور صیانتی» به ریاست حجت الاسلام والمسلمین علیزاده، «مدیریت» به ریاست حجت الاسلام والمسلمین غفوری، «منابع انسانی و برنامه ریزی» به ریاست حسینی نژاد و «امور طلاب و دانش آموختگان» به ریاست حجت الاسلام والمسلمین ملک دار تشکیل جلسه دادند.

همچنین در این کارگروه ها، مسئولان و مدیران مدارس استان، تعدادی از مبلغان و همچنین مسئولان حوزه استان هرمزگان حضور داشتند و به ارائه دیدگاه های خود پرداختند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha