پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خانواده طلاب

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی، از برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی خانواده های طلاب شهرستان تبریز، خبر داد.

حجت الاسلام سید ابوالفضل موسوی، مدیر مرکز خدمات حوزه عملیه استان آذربایجان شرقی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، گفت: جشنواره فرهنگی و ورزشی خانواده های طلاب شهرستان تبریز،  همزمان با میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، در فرهنگسرای الغدیر تبریز برگزار شد.

وی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در این جشنواره، خاطرنشان کرد: تعداد ۷۵۸نفر از خانواده های طلاب و روحانیون در این جشنواره کردند.

حجت الاسلام موسوی، با بیان اینکه این جشنواره یک روزه بود، عنوان کرد: جشنواره با برنامه مهارتی و فرهنگی از صبح چهارشنبه آغاز شد و در نوبت بعد از ظهر با برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در هفت رشته مانند دارت، تیراندازی، تیر و کمان، فوتبال، فوتبال دستی و ... ادامه یافت و در پایان این جشنواره، به نفرات برتر در هر رشته، جوایزی اهدا می شود.

وی همچنین، برگزاری مسابقات کتابخوانی، برپایی نمایشگاه محصولات و نوشتافزارهای اسلامی به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ارائه مشاوره های فرهنگی و قرآنی، مهارت های زندگی و تغذیه کودکان، ویزیت رایگان و اجرای برنامه فرهنگی هنری برای نونهالان و قصهگویی توسط حجت الاسلام قدوسی، مجری کودک و نوجوان را از برنامه های جانبی این جشنواره فرهنگی و ورزشی برشمرد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha