چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تمدن اسلامی

حوزه/ اندیشمند عراقی، با اشاره به مراحل قیام از منظر قرآن، انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) را الگویی در این زمینه دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین فؤاد کاظم مقدادی، عصر امروز در کمیسیون «طرح های احیاگران جهان اسلام جهت تمدن سازی نوین اسلامی» کنفرانس وحدت اسلامی در تهران، گفت: برخلاف همه مشکلات در مسیر تمدن اسلامی، امروز شاهد بیداری اسلامی هستیم.

وی افزود: اسلام، امروز در همه جهان و حتی در عمق کشورهای کفر رسوخ کرده است؛ برای تمدن سازی نوین اسلامی باید به فرامین امام خمینی(ره) نیز توجه کنیم؛ زیرا امام، استکبار را خرد و بندهای استبداد و استکبار را از پای ملت باز کرد.

این عالم عراقی، بیان کرد: امام خمینی(ره) نماد حرکت ملی و دینی مردم ایران شد و مردم ایران با همین انقلاب، به سوی تشکیل حکومت اسلامی حرکت کردند.

وی گفت: امام راحل، نیروهای درونی را آزاد و اراده های آنها را به مردم گوشزد کرد تا بدانند چه توان عظیمی در تشکیل کشوری قدرتمند دارند؛ ایران اسلامی، دقیقاً به چنین قدرتی مبدل شد.

کاظم مقدادی، اظهار کرد: ایران، توانست ثابت کند که اسلام دارای عقیده مستقل است و این عقیده کامل، می تواند بندها را از دست و پای بشریت باز کند.

این عالم عراقی بیان کرد: باید تلاش کنیم که نشانه های استکبار را از کشورهای خود از بین ببریم و مردم را به سوی اسلام ناب محمدی، رهنمون سازیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha