جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه، گفت: ترامپ باید از گذشته کارتر و سایر رؤسای جمهور پیشین آمریکا درس عبرت بگیرد. هر وقت آمدند تعرضی به امت اسلام کردند، نتیجه عکس گرفتند.

آیت الله علیرضا اعرافی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، با محکوم کردن طرح شوم آمریکا و اسرائیل مبنی بر به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: این اقدام شوم، بازی بسیار خطرناکی با افکار عمومی و احساسات همه امت اسلام است، البته  سال هاست و از ابتدا به دنبال این بودند که بیت المقدس و شهری که قبله‌گاه نخست مسلمانان است و از قداست و جایگاه ویژه ای برخوردار است، به پایتخت رژیم جعلی و پوشالی دربیاورند.

مدیر حوزه های علمیه، با بیان اینکه مستکبران هروقت به سمت این موضوع حرکت کرده اند با سدآهنین مواجه شده و موفق نشده اند، گفت: این اقدام بیشترین خطر را برای خودشان دارد، ترامپ باید از گذشته کارتر و سایر رؤسای جمهور پیشین آمریکا، درس عبرت بگیرد. هر وقت آمدند، تعرضی به امت اسلام کردند، نتیجه عکس گرفتند.

عضو شورای عالی حوزه ای علمیه، افزود: امروز شاهدیم در افغانستان، عراق، سوریه و حمله ای که در یمن شده، جبهه مقاومت در مقابل اینها، تربیت و تشکیل شده است، این حرکت نابخردانه، بنزینی بر آتش خشم امت اسلام است.

آیت الله اعرافی، خاطرنشان کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند: «این مقوله راه به جایی نخواهد برد»، ان‌شاءالله، فلسطین از آن امت اسلام است و آزاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه آینده فلسطین، آینده ای است که انقلاب در آنجا رشد خواهد کرد و انتفاضه هیچگاه خاموش نخواهد شد،‌گفت: امروز جبهه مقاومت که از هر زمانی قوی‌تر است و در جای‌جای جهان اسلام ریشه دارد، به فضل الهی بر اشغالگران پیروز خواهد شد و در این، تردیدی نیست.

مدیر حوزه های علمیه، با انتقاد از بی توجهی و یا وابستگی برخی دولت های اسلامی درمسئله فلسطین، گفت: باید دولت های اسلامی از این وضع رخوت، سستی و وابستگی بیرون بیایند و جبهه متحد شکل دهند، اکنون وقت آن است که دولت ها در کنار مردم فلسطین قرار بگیرند و یک حرکت بزرگ و متحدی در برابر رژیم صهیونیستی تشکیل دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha