پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله سید محمد غروی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: با توجه به فتنه های اخیر رژیم صیهونیستی و همچنین طرح آمریکایی انتقال پایتخت این رژیم به قدس شریف، شکی نیست که امروز شرایط نابودی رژیم اشغالگر قدس فراهم شده است.

 آیت الله سیدمحمد غروی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ضمن محکوم کردن این طرح نابخردانه آمریکا اظهارداشت: به نظر من اولین معلول این تصمیم آمریکا اظهارضعف در کشورهای عربی اسلامی منطقه و یک نوع بهم ریختگی خاص می باشد که با برنامه ریزی های رژیم صهیونیستی و آمریکا در برخی از کشورهای عربی اسلامی سرسپرده و نوکر منطقه ایجاد شده است.

وی افزود: چراغ سبز رژیم سعودی و تعاملات پنهانی این رژیم و برخی دیگر از کشورهای خودفروخته منطقه و لابی کردن آنان با رژیم اشغالگر قدس این جسارت را به آمریکا داد تا امروز چنین طرحی را در یکی از ممالکت اسلامی مطرح کند.

آیت الله غروی ادامه داد: آمریکا به واسطه شکست های متعددی که رژیم صهیونیستی از حزب الله، جبهه مقاومت و ایران اسلامی در منطقه خورد این طرح را برای تقویت روحیه و حمایت مجدد خود از این رژیم جعلی انجام داد که تردید نیست به فضل خدا بار دیگر رژیم صهیونیستی ذلیل تر و منزوی تر از گذشته خواهد شد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه بیان داشت: امروز ملت های اسلامی به واسطه مجاهدت های حزب الله، جبهه مقاومت، حشدالشعبی در کشورهای مورد تعرض داعش که دست پرورده رژیم صهیونیستی و آمریکا بودند، بیدارتر از گذشته وارد صحنه خواهند شد و تنفر و انزجار خود را نسبت به رژیم صهیونیستی و آمریکا نشان خواهند داد.

استاد حوزه علمیه قم اظهارداشت: اجرای این طرح خود عامل مهمی خواهد بود بر ناآرامی های منطقه ای و بین المللی و لازم است سازمان ها و نهاد های بین المللی بی طرف، وارد شده و اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند تا فتنه دیگری در جهان اسلام رقم نخورد.

آیت الله غروی ادامه داد: امروز زمان آن گذشته است که دیگری دولتی مانند آمریکا از هزاران کیلومتر دورتر و از موضع بالا با سایر دولت های سخن بگوید و چیزی را تکلیف کند، ملل و دول اسلامی باید پاسخ این زیاده خواهی آمریکا و رژیم صهیونیستی را با قوت و شدت هرچه بیشتر بدهند چرا که سکوت جایز نیست.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha