شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 مهاجم آمریکایی یک مسجد به ۱۵ سال زندان محکوم شد

حوزه/ یک مرد آمریکایی در ایالت فلوریدا، که به مسجدی حمله کرده و اموال مردم را تخریب کرده بود، به دلیل ارتکاب جرم نفرت‌محور به ۱۵ سال زندان، محکوم شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از رویترز، یک مرد آمریکایی در ایالت فلوریدا، به جرم حمله به یک مسجد و تخریب اموال مردم در ماه ژانویه سال 2016 و گذاشتن گوشت خوک بر در این مسجد، به 15 سال زندان به دلیل جرم «نفرت محور»، محکوم شد.

تاد بروان، سخنگوی دادستان ناحیه 18 قضایی فلوریدا، روز گذشته اعلام کرد: میشل ولف37 ساله، روز سه‌شنبه به این عمل مجرمانه و جرم نفرت‌محور در یک محل عبادت، اعتراف کرده است. اتهام حمله به محل عبادت، جرمی جنایت‌کارانه تلقی می‌شود.

به گفته پلیس محلی، دوربین‌های مداربسته امنیتی، تصویر این مرد را هنگام حمله به مسجد نشان می‌دهند که سر خود را تراشیده، لباس های استتار کننده پوشیده و با حمله به مسجدی در تیتوسویل واقع در ایالت کالیفرنیا، دوربین‌ها و چراغ‌ها را با یک ساطور بزرگ تخریب کرده است.

حملات علیه مساجد در فلوریدا

شورای روابط اسلامی آمریکایی «کایر» شعبه فلوریدا، با دادستان و وکلا در رابطه با این محکومیت، موافقت کردند. ویلفردو رویز، سخنگوی این شورا، در این‌باره در بیانیه منتشر شده، گفت: جامعه مسلمانان فلوریدا با جرائم اسلام‌هراسی و نفرت‌محور بی‌شماری روبه‌رو هستند. مساجد متعدد و نهادهای مختلف اسلامی مورد تهاجم قرار می‌گیرند و تخریب می‌شوند یا حتی به آتش کشیده می‌شوند.

گفتنی است: وی همچنین به 15 سال آزادی مشروط پس از گذراندن دوره زندان، محکوم شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha