پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
 آیت الله اعرافی

حوزه/ آیت الله اعرافی با حضور در منزل طلبه شهید عبدالمجید قنبری از شهدای غواص دوران دفاع مقدس، با خانواده این شهید والا مقام دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بندر عباس، آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور در ادامه برنامه های سفر به استان هرمزگان، شب گذشته با حضور در منزل طلبه شهید عبدالمجید قنبری از شهدای غواص دوران دفاع مقدس، با خانواده این شهید والا مقام دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان نیز حضور داشت، آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه با اشاره به جانفشانی شهدا، جانبازان و ایثارگران، گفت: ما هرچه داریم از عزت و اقتدار و عظمت بین المللی تا امنیت و پیشرفت کشور، همه به برکت خون شهداست.

مدیر حوزه های علمیه کشور با تاکید بر ضرورت ادامه راه شهدا، تصریح کرد: بر همه ما لازم و فرض است که با همه توان در راه آرمان های شهدای والا مقام قدم برداریم.

مادر شهید طلبه عبدالمجید قنبری نیز با قدردانی از حضور آیت الله اعرافی،به تبیین اخلاق و روحیات فرزند شهیدش پرداخت و گفت: من فرزندم را در راه امام حسین(ع) و با عشق امام خمینی(ره) داده ام و به ابن کار افتخار می کنم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha