پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
داعش

حوزه/رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان آذربایجان غربی یکی از محاسن مقابله با داعش را به ظهور رسیدن ظرفیت های نهفته جهان اسلام دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام عسگر فعال آذر، رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان آذربایجان غربی، صبح امروز در کمیسیون «علمای مقاومت» کنفرانس وحدت اسلامی، در تهران گفت: یکی از مهمترین هدیه های خداوند به انسان، حسی است که نسبت به دیگر اشیا و انسان ها دارد.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان آذربایجان غربی افزود: انسان به صورت فطری خواهان خوبی‌هاست و همیشه به دنبال آن است که خوبی ها را که در کنار خود است را بگیرد و به دیگران نیز اعطا کند.

وی تصریح کرد: درست است که داعش مشکلات بسیاری برای جهان اسلام ایجاد کرد ولی ظهور آنها و مقابله جهان اسلام با این جریان، این پیام مثبت را داشت که اسلام عزیز چه ظرفیت عظیمی دارد.

حجت الاسلام فعال آذر گفت: جهان اسلام ثابت کرد که چگونه می‌تواند نیروهای خجان بر کف را  بسیج کند تا در راه آرمان شهید شوند و پیام منفی نیز آن است که در تشخیص دشمن می‌توانیم اشتباه کنیم. در جریان داعش متوجه شدیم که آمریکا و رژیم صهیونیستی از شهادت‌طلبی مسلمانان نیز به نفع خود استفاده می‌کنند..

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha