پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 433593
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
حجت الاسلام ابراهیمی

حوزه/ مشاور استاندار قزوین در امور روحانیت گفت: حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی در کنار تدریس، به تحقیق موضوعی درباره احادیثی که از پیامبر بزرگ اسلام(ص)، از طریق مورخان و علمای شیعه نقل شده، پرداختند و تاکنون حدود ۹ جلد، تقریباً آماده چاپ شده است و به ۱۰ جلد خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مجتبی قائد امینی صبح امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید موسی ابراهیمی، مدیر سابق حوزه علمیه قزوین، به نقش ارزشمند این شخصیت علمی و حوزوی اشاره کرد و گفت: ایشان از شخصیت های برجسته شهر دارالمومنین بوده و فعالیت‌های ارزشمندی داشته‌اند و تحقیقات و پژوهش‌های ایشان به صورت کتاب در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

مشاور استاندار قزوین در امور روحانیت ادامه داد: این عالم خدوم در بیش از ۳۰ سال فعالیت خود توانستند در مدارس علمیه قزوین شاگردان زیادی را تربیت نمایند که این کار ماندگار و موجب افتخار است.

وی اظهار کرد: استاد ابراهیمی در کنار تدریس، به تحقیق موضوعی درباره احادیثی که از پیامبر بزرگ اسلام(ص)، از طریق مورخان و علمای شیعه نقل شده، پرداختند و تاکنون حدود 9 جلد، تقریباً آماده چاپ شده است و به 10 جلد خواهد رسید.

انتهای پیام
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha