جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام احمدی فرد

حوزه/مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی از برگزاری اجلاس نماز در ۳ شهر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی خبر داد.

حجت‌الاسلام رضا احمدی فرد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: اجلاس شهرستانی نماز در سه شهرستان شیروان، راز و جرگلان و مانه و سملقان به ترتیب در تاریخ‌های هجدهم، بیستم و بیست و یکم آذرماه جاری با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اجلاس نماز در شهرستان شیروان هجدهم آذرماه در محل مصلای نماز جمعه این شهر برگزار می‌شود، زمان برگزاری اجلاس نماز در شهرستان راز و جرگلان را بیستم آذرماه و با حضور مسئولان و علمای شیعه و اهل تسنن در محل مسجد جامع شهر راز اعلام کرد.

حجت‌الاسلام احمدی فرد افزود: اجلاس نماز در شهرستان مانه‌ و سملقان نیز بیست‌ویکم آذرماه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر آشخانه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه پیش‌ازاین زمان برگزاری اجلاس استانی نماز 23 آذرماه و با حضور «محسن حاجی میرزایی» دبیر هیئت دولت اعلام شده بود، گفت: با توجه به مشغله کاری دبیر هیئت دولت، تاریخ اعلام شده قطعی نیست و ممکن است تغییر کند.

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی یادآور شد: با توجه به موضوع امسال اجلاس با عنوان نماز با محوریت فضای مجازی، این حوزه جامعه هدف زیادی را دربر می‌گیرد.

وی، فضای مجازی را پدیده‌ای نوظهور در جامعه عنوان کرد و گفت: باتوجه به ظرفیت گسترده فضای مجازی و تأثیرگذاری در جامعه، می‌توان به بهترین شکل ممکن از این ظرفیت استفاده کرد.

حجت‌الاسلام احمدی فرد با اشاره به اینکه نماز آثار و برکات بسیار زیادی دارد و اگر به صورت جماعت خوانده شود، قطعاً آثار و برکاتش قابل‌ شمارش نخواهد بود، اظهار داشت: نماز در نزد خداوند به‌ اندازه‌ای با اهمیت است که طبق روایات اگر نماز هر کس مورد قبول خداوند قرار گیرد مابقی اعمال او نیز پذیرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه ما دغدغه دین داریم و شبهاتی نیز در جامعه است که باید پاسخ داده شود تا به تدریج به‌ عنوان یک امر عادی تلقی نشود، خاطرنشان کرد: باید کارهای زیادی روی واجبات دینی و همه داشته‌های مسلمان بودنمان انجام بدهیم، امری که در قرآن و کلام معصومین نیز بسیار سفارش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha