سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین توکل

حوزه/ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه انتخاب مدیران انقلابی، سبب پیشرفت در کارها خواهد شد، گفت: عزل‌ونصب‌ها در نظام جمهوری اسلامی نباید باندی و جناحی باشد بلکه باید بر اساس شایسته سالاری صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین سید رحیم توکل، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز در مراسم افتتاح رسمی دفتر خود در بابل با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی اهداف یکی است‌، گفت: معضل شهرها باید حل شود و تک‌روی‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مانع پیشرفت و توسعه شهرها خواهد شد.

وی با بیان اینکه در دین اسلام به مشورت اهمیت داده شده است، افزود: امام خمینی(ره) فرمودند: اگر انقلاب اسلامی ایران به ثمر رسید، با وحدت کلمه، باور و کار برای خدا محقق شد و رانت‌وفساد در شأن جمهوری اسلامی نیست.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه انتخاب مدیران انقلابی، سبب پیشرفت در کارها خواهد شد، تصریح کرد: عزل‌ونصب‌ها در نظام جمهوری اسلامی نباید باندی و جناحی باشد بلکه باید بر اساس شایسته سالاری صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین توکل در بخش پایانی سخنانش به مهمترین موضوعات مطروحه در اجلاس خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: پیگیری مطالبات مردمی و برخی معضلات و همچنین آسیب‌شناسی در راستای آسیب‌های اجتماعی از جمله موضوعات و مطالبات مقام معظم رهبری در این اجلاس از نمایندگان خبرگان بود.

استاد اخلاق حوزه اضافه کرد: از دیگر مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی، اثرگذاری و نقش‌آفرینی خبرگان در حل‌وفصل مطالبات رهبری، معضلات جامعه و پیگیری آن‌ها بود که نمایندگان مازندران این موضوعات را در رأس امور خود قرار داده‌اند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در پایان متذکر شد: همه مسؤولان استانی و کشوری باید در راستای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری و حل مطالبات مردمی، گام‌های جدی بردارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha