پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ماموستا رستمی-نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، اقدام سخیف ترامپ را اعلام جنگ به همه مسلمانان دانست که باعث پشیمانی وی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، ماموستا فائق رستمی، امشب در آیین اختتامیه کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، در مرکز همایش های صداوسیما، گفت: جهان اسلام بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت است و همه ما باید به آن التزام داشته باشیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، افزود: دشمنان به دنبال به غارت کردن سرمایه های کشورهای اسلامی هستند؛ حال سؤال این است که چرا آنها به سراغ ما آمده اند. دشمنان به دنبال از بین بردن زمینه های اقتصادی و اجتماعی ما هستند و عمل سخیف رئیس جمهور آمریکا در انتقال پایتخت به بیت المقدس، اعلام جنگ علیه تمام مسلمانان است.

وی افزود: قدس، قبله اول مسلمانان است و خداوند از آن دفاع می کند؛ خداوند با درسی که به ارتش ابرهه داد، قطعا این بلا را به سر دشمنان نیز خواهد آورد؛ مردم شریف و علمای کردستان، این اقدام آمریکا را به شدت محکوم می کنند.

ماموستا رستمی، خاطرنشان کرد: خداوند متعال از مکه مکرمه محافظت فرمودند و سوره فیل را نیز در این زمینه نازل کرد و قطعاً از قدس شریف نیز که مرکز معنویت و مرکز تجمع انبیا و اولیای الهی است حمایت خواهد کرد.

وی بیان کرد: خون انسان ها باید در سراسر جهان از سوی همه مردم محترم شمرده شود؛ خداوند در قرآن کریم می فرماید که به بنی آدم کرامت بخشیدم، همچنین انسان را خلیفه خود در روی زمین معرفی می کند.

عضو خبرگان رهبری، گفت: باید پیام رسول الله(ص) را جدی بگیریم که همه مسلمانان را به وحدت سوق داده است؛ نباید از دشمنان بترسیم؛ رسالت پیامبر ما رسالت تخصصی نبوده است و رسالتی عام برای همه بشریت است.

این عالم اهل سنت، در پایان گفت: قرآن کریم تمام سعادت بشریت را به بهترین شکل و بهترین زبان ذکر می کند؛ برادری، اتحاد و وحدت و انسانیت، تمامی جهانیان را مخاطب خود قرار می دهد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha