جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مرتضی خورشیدی

حوزه/ حجت الاسلام خورشیدی با تاکید بر ضرورت تقویت وحدت اسلامی، گفت: امروز همه دشمنان علیه اصل اسلام و مسلمان صف آرایی کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام مرتضی خورشیدی، در جمع طلاب و روحانیون مدرسه سفیران هدایت ولی عصر (عج) شهرستان بیجار اظهار داشت:  امت اسلام اشرف ملل محسوب گردیده و شایسته است که ما امت حضرت محمد(ص) با حفظ وحدت و یکدلی، این شرافت و عزت را به جهانیان نشان بدهیم.

وی ادامه داد: بهترین نوع خدمت به خلق و تشکر از نعمات معنوی خداوند، وحدت است، آیا بهتر نیست از مذهب همدیگر شناخت راستین و به دور از امیال نفسانی داشته باشیم و داوری ما از سر جهل به دین نباشد.

این استاد حوزه بیان کرد: در جهان پر آشوب و فتنه، آرمان همه مسلمانان ترویج برادری و حفظ یکپارچگی با تکیه بر مشترکات انبوه و مرجعیت علمی و دینی پیشوایان معصوم و پرهیز از برجسته کردن پاره ای اختلافات است، چرا که دشمنان علیه اصل اسلام و مسلمان صف آرایی کرده اند.

حجت الاسلام خورشیدی در پایان گفت: قضایای فلسطین اشغالی و جنایات داعش و تکفیری ها، تنها بخشی از جنایات دشمنان اسلام است، لذا امید است نورانیت ایمانی که با اهل بیت علیهم السلام درخشش یافته روز به روز تابنده تر و مقتدرانه سبب افزونی همدلی شیعه و سنی گردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha