پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
راهپیمایی در کردستان

حوزه/ طلاب، استادان و روحانیان حوزه و مدارس علمیه استان کردستان، در راهپیمایی اعتراض آمیزی، اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا را در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل، محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، همزمان و همراه با ملت ایران، امروز طلاب و روحانیون مدارس علمیه استان کردستان بعد از نماز جمعه با حضور در راهپیمایی که در خیابانها و معابر عمومی این استان برگزار شد، اقدامات نفرت انگیز و ماجراجویانه ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را محکوم کردند.

در این مراسم که با حضور بسیاری از اقشار مختلف استان کردستان برگزار شد، راهپیماییکنندگان با سر دادن شعارهای ضداستعماری و مرگ بر اسرائیل و آمریکا، حرکت اخیر ترامپ را شعلهور کردن جنگ در خاورمیانه اعلام کردند.

بر اساس این گزارش، طلاب و روحانیون حوزه و مدارس علمیه استان کردستان با شعارها و پلاکاردهای خود، ضمن اعلام اینکه قدس نخستین قبلهگاه مسلمین است، انتقال سفارتخانه آمریکا به شهر قدس را حرکتی شیطانی و ضد اسلامی اعلام کردند.

طلاب مدارس علمیه شهرستانهای کامیاران، قروه، بیجار و ... نیز، بعد از نماز جمعه امروز با برپایی تجمع اعتراض آمیز، اقدام ترامپ، رئیس جمهور زیادهخواه آمریکا را توهین به مسلمانان و فتنه انگیزی عنوان کردند.

گفتنی است: در پایان این راهپیمایی اعتراض آمیز، شرکت کنندگان قطعنامه ای در محکوم کردن رژیم اسرائیل غاصب و آمریکا و سکوت برخی از کشورهای مرتجع عربی منطقه قرائت و امضا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha