جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 433699
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
آل هاشم

حوزه/ جمعی از اقشار مختلف مردم تبریز با امضای طوماری از انتصاب حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، در کسوت امامت جمعه تبریز قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، مردم تبریز با بیش از ۱۵۰۰۰ امضا در طوماری، ضمن ابراز خرسندی از اقدامات۶ ماهه امام جمعه تبریز از  آیت الله العظمی خامنه ای تشکر کردند.

متن نامه به این شرح است:

هوالعزیز

محضر پر برکت رهبر عالیقدر جهان تشیع

حضرت امام خامنه ای دام عزه

با سلام و درود به روان پاک حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گلگون کفن، عَرض ارادت به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و با سلام و عرض ارادت محضر نایب برحقش حضرت امام خامنه ای (سلمه الله) بدین وسیله با توجه به اینکه طی شش ماه گذشته طعم شیرین جذب همه معتقدان به نظام اسلامی و میدان دادن و ارج نهادن به نیروهای انقلابی را پس از انتصاب به جا و شایسته حجت الاسلام والمسلمین دکتر آل هاشم که با تدبیر و درایت حضرتعالی صورت گرفته است چشیده ایم، بر خود تکلیف دانستیم تا به عنوان حزب الله ، فعالین فرهنگی و سیاسی جریان های انقلابی، نمازگزاران مساجد و نماز جمعه، طلاب، دانشجویان، اصناف و روحانیون انقلابی استان از حضرتعالی تقدیر و تشکر نماییم‌.

در پایان جا دارد تا با درود به ارواح پاک ائمه جمعه محترم خصوصا شهیدان محراب آیت الله قاضی طباطبایی و آیت الله مدنی، مرحوم آیت الله مشکینی  و مرجع عالیقدر مرحوم آیت الله العظمی ملکوتی یادشان را گرامی بداریم.

به یاری خدای توانا

شورای هماهنگی حزب الله شمالغرب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha