پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه یزد

حوزه/ آیت الله ناصری با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اهداف دشمن، تضعیف و نابودی خانواده‌های ایرانی است، گفت: خانواده در ایران از ارزش و جایگاه بسیار ویژه‌ای برخوردار است و دشمن هم با توجه به شناخت اهمیت این موضوع، اقدام به تهاجم به این نهاد بسیار مهم در جامعه اسلامی ایران کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان یزد، ظهر امروز در دیدار جمعی از بانوان استان با اشاره به ترفندهای دشمنان در راستای مبارزه با فرهنگ اسلامی ایرانی جامعه به ویژه بانوان در ایران، گفت: دشمنان اسلام پس از پیروزی انقلاب تا به الان تمام تلاش خود را در راستای نابودی ارزش‌های اسلامی در ایران به کار بسته‌اند.

رئیس شورای حوزه علمیه یزد با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اهداف دشمن، تضعیف و نابودی خانواده‌های ایرانی است، گفت: خانواده در ایران از ارزش و جایگاه بسیار ویژه‌ای برخوردار است و دشمن هم با توجه به شناخت اهمیت این موضوع، اقدام به تهاجم به این نهاد بسیار مهم در جامعه اسلامی ایران کرده است.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه ایجاد تزلزل در کانون خانواده‌های ایرانی از مهمترین اهداف دشمنان است عنوان کرد: ترویج زندگی های تک فردی، ترویج زندگی با حیوانات و سرگرم شدن به برخی ابزارها از جمله شبکه‌های اجتماعی از جمله برنامه‌هایی است که در این راستا توسط غرب در حال انجام است.

آیت‌الله ناصری یزدی به آسیب‌های فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: متاسفانه در جامعه از کارکردهای مفید این شبکه‌ها به صورتی که باید استفاده نمی‌شود و بسیاری از افراد وقت خود را صرف کارکردهای نادرست این فضاها می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه خواه ناخواه فضاهای مجازی در زندگی افراد جامعه وجود دارد و باید فرهنگ‌سازی در ارتباط با استفاده درست از آن در جامعه انجام شود، خاطرنشان کرد: در این زمینه بانوان نقش بسیار مهمی بر دوش دارند و آن توجه به تربیت دینی فرزندان است.

وی بیان هدف زندگی برای کودکان، نوجوانان و جوانان، تولید محتوای مناسب دینی و آموزشی متناسب با شرایط سنی آنها، ارائه آموزش‌های دینی را از جمله راهکارهای دور کردن افراد به ویژه جوانان از آسیب‌ها دانست و گفت: در این زمینه بانوان با توجه به نقشی که در مدیریت خانه و خانواده دارند، باید به صورت ویژه تلاش کرده و جلوی آسیب‌های تهاجم فرهنگی دشمن را بگیرند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha