چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حوزه علمیه

حوزه/ حجت الاسلام شهواری، به مهم ترین وظیفه دادگاه ویژه روحانیت اشاره کرد و گفت: مهم ترین و نخستین وظیفه دادگاه ویژه روحانیت، صیانت از حوزه های علمیه و پیشگیری از جرم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سعید شهواری، رئیس دادگاه ویژه روحانیت مازندران، امروز در جمع رؤسای تبلیغات اسلامی استان مازندران، در محمود آباد، از سازمان تبلیغات به عنوان یک دستگاه اثرگذار فرهنگی در کشور یاد کرد و گفت: این مجموعه، یک نهاد فرهنگی و انقلابی است که تاکنون خدمات ارزشمندی در جهت تقویت مباحث دینی و فرهنگی به جامعه ارائه کرده است.

وی در ادامه سخنان خود به مهم ترین وظیفه دادگاه ویژه روحانیت اشاره کرد و افزود: مهم ترین و نخستین وظیفه دادگاه ویژه روحانیت، صیانت از حوزه های علمیه  و پیشگیری از جرم است.

حجت الاسلام شهواری، با بیان اینکه دادگاه ویژه روحانیت به دنبال جلوگیری از هدر دادن نیروی انسانی و مراقبت از سرمایه های انسانی است، خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم نیروی انسانی متعهد از دست برود.

رئیس دادگاه ویژه روحانیت مازندران، در پایان با بیان اینکه روحانیت برای امر هدایت، تبلیغ و ارشاد مردم تلاش می کنند، تصریح کرد: بسیاری از مبلغان دینی به طور جهادی کار می کنند و این ارزش بسیار بالایی دارد.

انتهای پیام

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha