پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مجتبی کولیوند.jpg

حوزه/ حجت الاسلام کولیوند گفت: آتش به اختیار فقط محصور در مسائل فرهنگی نیست، بلکه در عرصه اقتصادی هم کاربرد وسیعی دارد که یکی از ابعاد آن پرهیز از فرهنگ مصرف گرایی در خانواده و تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

حجت الاسلام مجتبی کولیوند، معاون تبلیغ شهرستان اسد آباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدن با اشاره به فرمان مقام معظم  رهبری مبنی بر آتش به اختیار بودن نهادهای و نیروهای ارزشی و انقلابی، گفت: لازمه آتش به اختیار بودن عمل گرایی است.

وی ادامه داد: منظور مقام معظم رهبری از طرح مساله مهم آتش به اختیار مسایل فرهنگی است، چرا که پایه و اساس هر جامعه فرهنگ آن جامعه است که با سختی شکل یافته و به آسانی از بین خواهد رفت.

استاد مدرسه علمیه اسدآباد ادامه داد: فرهنگ به تعبیر مقام معظم رهبری مانند هوا است که باید پاکیزه باشد که در این صورت روان و کردار جامعه سالم خواهد بود.

وی بیان داشت: عرصه فرهنگ امروزه به شدت محتاج تلاش و کوشش جدی بر پایه نفکر و برنامه ریزی است، چرا که دشمن نابودی ما را در از بین بردن فرهنگ غنی اسلامی ایرانی می بیند.

حجت الاسلام کولیوند گفت: حوزه های علمیه نقش مهمی در مساله فرهنگ داشته که باید با روحیه انقلابی و آتش به اختیار در جبهه فرهنگی به مصاف دشمنان اسلام و انقلاب بروند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان با هدف گرفتن نهاد مهم خانواده در پی متلاشی کردن این جامعه کوچک بوده و در این صورت همت همگان را می طلبد تا مانع اجرای برنامه آن ها شوند.

معاون تبلیغ شهرستان اسدآباد تصریح کرد: آتش به اختیار فقط محصور در مسائل فرهنگی نیست، بلکه در عرصه اقتصادی هم کاربرد وسیعی دارد که یکی از ابعاد آن پرهیز از فرهنگ مصرف گرایی در خانواده و تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی در پایان افزود: مردم نقش مهمی در اجرای فرمان آتش به اختیار داشته که باید در هر جا که نیاز است با برنامه ریزی دقیق و روحیه انقلابی وارد عمل شده و ایفای نقش کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha