جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید موسی، حسینی کاشانی

حوزه/ اولویت در مساله اشتغال‌زایی ناظر به توسعه و تقویت صنایع فرهنگی در قم و به طور کلی بهره گیری حداکثری از ظرفیت های فرهنگی استان است.

سید موسی حسینی کاشانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به این که توجه جدی به صنایع فرهنگی یکی از بسترهای مهم اشتغال‌زایی به شمار می رود، گفت: همه مسئولان و نهادها و دستگاه های استانی در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی ، با توجه به ظرفیت های استان ورود پیدا کرده اند و مهم نیز آن است که ما بر اساس اولویت بندی ها بتوانیم این قابلیت کلیدی را به فعلیت در راستای ایجاد شغل پایدار درآوریم.

وی افزود: چهارمین اولویت در مساله اشتغالزایی ناظر به توسعه و تقویت صنایع فرهنگی در قم و به طور کلی بهره گیری حداکثری از ظرفیت های فرهنگی استان است.

وی اضافه کرد: حدود 12 اولویت شناخته شده که طبعاً وقتی چهارمین اولویت اشتغال در قم اختصاص به مسایل فرهنگی پیدا می کند ، این خودش فی نفسه ارزشمند است و حاکی از توجه مدیران عالی استان به کلان موضوع فرهنگ و لزوم بها دادن به صنایع فرهنگی اعم از چاپ و نشر کتاب تا دیگر امور است.

حسینی کاشانی همچنین گفت:پیشتر در برنامه ریزی ها و به خصوص بحث بودجه ریزی، فرهنگ معمولاً در رده های آخر مورد نظر قرار می گرفت و امیدواریم که با این توجه و عنایت مدیران استان به خصوص شخص استاندار، شاهد رشد و تحول خوبی در این عرصه باشیم و بتوانیم با توجه به شاخصه ها و ویژگی های خاص استان قم بتوانیم از طریق فرهنگ نیز به اقتصاد و اشتغال قم کمک کنیم.

313/8

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha