سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
اوحدی

حوزه/ حجت الاسلام اوحدی با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم عده ای خون شهدا را پایمال کنند، گفت: شهدا مانند گوهرهایی در جامعه می درخشند و تاریکی ها را به نور تبدیل می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از «بیرجند»، حجت الاسلام مجتبی اوحدی، پیش از ظهر یکشنبه در مراسم تشییع شهید «هادی کاردیده» در بیرجند، بیان کرد: شهید رگ حیات جامعه و شهادت نیز تزریق خون به جامعه است.

وی با بیان اینکه شهید راهنمای بشر است که تاریکی را روشن می کند، افزود: باید همواره سیره شهدا را در زندگی پیاده سازی کنیم.

حجت الاسلام اوحدی با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم عده ای خون شهدا را پایمال کنند، افزود: شهدا مانند گوهرهایی در جامعه می درخشند و تاریکی ها را به نور تبدیل می کنند.

وی با بیان اینکه اگر ظلمت و تاریکی در جامعه حاکم شود، انسان هایی را که دنبال حقیقت هستند دچار مشکل خواهند شد، گفت: برخی انسان ها به دلیل اینکه درک درستی از نور ندارند هر ظلمتی را نور می پندارند و هدایت این طیف از جامعه کار مشکلی است زیرا حقیقت را نمی دانند.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت خراسان جنوبی با اشاره به واقعه عاشورا اظهار کرد: اگر امام حسین(ع) یزید را نابود می کرد یزیدیان شناخته نمی شدند.

وی ادامه داد: شهادت امام حسین(ع)حقیقتی بود که پشت پرده ها را آشکار کرد و آنچه که برای جامعه بشریت مجهول مانده بود را معلوم کرد.

حجت الاسلام اوحدی با اشاره به شهادت مدافع وطن « هادی کاردیده» که از نیروهای انتظامی بود، افزود: نیروی انتظامی و سپاه نوک حمله استکبار هستند. نیروی انتظامی در ارتباط با بسیاری از ناهنجاری ها در صحنه است اما متاسفانه گاهی برخی نیش و کنایه هایی را به این نیروی سرافراز می زنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha