جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
میناپور

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان از برگزاری همایش فصلی مدارس علمیه این استان، در مدرسه علمیه امام رضا(ع) شهرستان پلدختر خبر داد .

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه همایش فصلی مدیران مدارس علمیه بصورت فصلی با هدف ارتقاء کمی و کیفی اخلاق، آموزش، پژوهش و ... برای پیشبرد برنامه های مدارس برگزار می شود، گفت: این همایش فردا با حضور امام جمعه پلدختر، مسئولان تبلیغات اسلامی و مدیران 13 مدرسه علمیه استان لرستان برگزار خواهد شد .

وی با بیان اینکه براساس ابلاغیه مدیر حوزه های علمبیه کشور شورای آموزش در استانها با هدف پیگیری امورات حوزه ها ایجاد شده است، بیان داشت: با تشکیل این شورا درس خارج بصورت رسمی، برگزاری امتحانات شفاهی و حکم تدریس اساتید در استان ها بصورت مستقیم پیگیری خواهد شد و این برنامه ها در خود استان ها صورت می گیرد .

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه در این طرح هدایت تحصیلی به سمع و نظر مدیران مدارس خواهد رسید، ابراز داشت: بررسی و ارزیابی مدیران و اساتید در این حوزه با تشکیل شورای آموزش صورت می گیرد .

حجت الاسلام والمسلمین میناپور تبیین نظام جامعه تربیتی تهذیبی در مدارس را از اهداف مهم همایش فصلی مدیران مدارس علمیه استان برشمرد و خاطر نشان کرد: در این همایش مدیران و معاونان تهذیب و آموزش وظایف و رسالت های خود را بصورت منسجم و هدفمند پیگیری می کنند تا زمینه پیشبرد برنامه ها و اهداف تربیتی و آموزشی فراهم شور .

وی در پایان با اشاره به اینکه ارتقاء وکیفی سازی برنامه های اخلاقی، آموزشی و پژوهشی از اهداف و برنامه های مهم حوزه های علمیه است، گفت:در همایش های فصلی مدیران مدارس علمیه استانها تلاش می شود سرفصل های رسالتی برای مدیران و معاونان مدارس تبیین و تشریح گردد .

 

 پذیرش

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha