جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کتاب حیات طیبه از منظر علامه طباطبایی

حوزه/ کتاب حیات طیبه از منظر علامه طباطبایی نوشته صدیقه رضایی از سوی مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این کتاب در پنج فصل با عناوینی همچون «کلیات و مفاهیم»، «چیستی و حقیقت حیات طیبه»، «حیات طیبه و هدف زندگی»، «مراحل و عوامل وصول به حیات طیبه» و «موانع وصول به حیات طیبه» تهیه و به مخاطبان عرضه شده است.

فرمان تدبر در قرآن برای همه زمان ها و مکان ها جاری است. باید بر بی کرانگی و دریای عمیق آن غور کرد و گوهرهای درخشان آن را فرادید مخاطبان قرار داد.

مسأله حیات طیبه برای انسان نیز از نظر قرآن دارای اهمیت فوق العاده ای است.

آنچه که محور بررسی در این پژوهش قرار گرفته، واکاوی معنا و حقیقت حیات طیبه و راه های وصول به آن از دیدگاه علامه طباطبایی رحمه الله می باشد که با استفاده از آراء و دیدگاه ایشان و با بهره گیری از انظار پیرامونی به بررسی نشسته است تا معنای حیات طیبه و طریقه وصول به آن کند و کاو و دستاوردهای آن به چرخه توسعه معارف قرآنی در حد توان افزوده شود.

کتاب حیات طیبه از منظر علامه طباطبایی با شمارگان 1000 نسخه و به قیمت 7800 تومان در 208 صفحه با قطع رقعی به بازار کتاب عرضه شده است.

علاقه‌مندان به تهیه این کتاب می‌توانند با شماره تلفن های 4-02537842543 تماس گرفته و یا به نشانی قم، بلوار معلم، مجتمع ناشران، طبقه1 واحد 114 مراجعه کنند.

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha