جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام هادی انتظاری

حجت الاسلام انتظاری گفت: در تهاجم فرهنگی که امروز با آن مواجه هستیم نیازمند نیروی جوان انقلابی و دلسوز نظام بوده تا با ایجاد قرارگاه های فرهنگی، با برنامه ریزی دقیق و تخصصی، در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کنند.

حجت الاسلام هادی انتظاری مدیر مدرسه علمیه اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر «آتش به اختیار» بودن نیروهای ارزشی و انقلابی، اظهار داشت: در مقابله با جنگ فرهنگی، باید آتش به اختیار بود تا پیروز میدان باشیم.

وی ادامه داد: نیروهای ارزشی و انقلابی در مقابله با دشمنان که ارزش های اسلام و انقلاب را هدف گرفته اند، نباید منتظر دستور از دیگران باشند، بلکه باید با اقدام به موقع و برنامه ریزی دقیق، وارد عمل شوند.

حجت الاسلام انتظاری ادامه داد: در تهاجم فرهنگی که امروز با آن مواجه هستیم، نیازمند نیروی جوان انقلابی و دلسوز نظام بوده تا با ایجاد قرارگاه های فرهنگی، با برنامه ریزی دقیق و تخصصی مقابل دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کنند.

وی تصریح کرد: حوزه های علمیه و دانشگاه ها نقش مهمی در اجرای فرمان «آتش به اختیار» دارند، چرا که آن ها دیده بان جامعه محسوب می شوند و باید برنامه های دشمن و مسائل جامعه را مرتب رصد کرده و برنامه های متناسب با آن ها داشته باشند.

مدیر مدرسه علمیه اسد آباد استان همدان ابراز داشت: دانشگاه و حوزه باید با شناخت نیاز های جامعه، نیروهای متخصصی را تربیت کرده و با روحیه انقلابی و آتش به اختیار وارد عمل شوند.

وی افزود: حوزه های علمیه به عنوان متصدیان اصلی امر فرهنگ، باید همواره در خط مقدم جبهه فرهنگی قرار داشته و برای مقابله با برنامه های دشمن، برنامه ریزی نرم افزاری و سخت افزاری داشته باشند.

مدیر مدرسه علمیه اسدآباد خاطرنشان کرد: همه افراد جامعه باید نسبت به مساله امر به معروف و نهی از منکر مسؤولیت پذیر باشند تا این فرمان الهی که مصداق اصلی «آتش به اختیار» است، به فراموشی سپره نشود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha