شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام علی بخشی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان صهیونیست تنها دشمن مسلمانان نیست، بلکه همه ادیان آسمانی را مورد هجمه قرار می دهد، گفت: رژیم صهیونیسمی که در پرونده سیاه آن جز جنایت و آدم کشی نکته مثبتی دیده نمی شود، عامل حفظ منافع استکبار جهانی و شیطان بزرگ آمریکا در منطقه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین حمید علی بخشی، امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه ایمانیه خواهران شهرستان تاکستان، به اقدام سخیف و احمقانه رئیس جمهور آمریکا در رابطه با قدس شریف اشاره کرد و گفت: امروز مردم آگاه شده و دیگر زیر بار ظلم نمی‌روند و به خروش آمدن مردم فلسطین و همچنین عدم حمایت دیگر کشورها از اقدامات ترامپ، نشانه ای از این هوشیاری است.

وی افزود: شکست‌های اخیر ترامپ در منطقه (شکست گروهک تروریستی داعش و شکست در جنگ‌های نیابتی) و همچنین کم‌عقلی‌های رئیس‌جمهور آمریکا علت اصلی این اقدامات نابخردانه در خصوص مسئله فلسطین می‌باشد.

مدیر مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) تاکستان ادامه داد:  امروز در منطقه به واسطه بیداری ملت‌ها، سران کشورهای عربی احساس نگرانی و ترس شدیدی دارند و در همین راستا برای حفظ تخت لرزان خود به یک پدربزرگ نیاز داشتند که آمریکا امروز این نقش را برعهده گرفته است.

حجت الاسلام  علی بخشی خاطرنشان کرد: خط سازش با رژیم غاصب صهیونیستی از زمان انور سادات در معاهده کمپ دیوید شکل گرفت و هرچند سران کشورهای اسلامی در تلاش بودند بین ملت‌های مسلمان انشقاق ایجاد کنند، اما شکل گیری بیداری اسلامی در منطقه و ترس آنان، زمینه ای شد که کشورهای عربی این سازش را علنی کرده و رابطه خود را با رژیم صهیونیستی مخفی نکنند.

مدیر مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) تاکستان تصریح کرد: با وجود اینکه آمریکا، اروپا، عربستان و امارت از داعش حمایت می‌کردند، اما این جریان تروریست و ننگین شکست خورد و سرنگون شد و همین موضوع زمینه را برای توطئه جدید در جهت اختلاف و انشقاق مسلمانان ایجاد کرد.

وی با اشاره به این که صهیونیست تنها دشمن مسلمانان نیست، بلکه همه ادیان آسمانی را مورد هجمه قرار می دهد، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیسمی که در پرونده سیاه آن جز جنایت و آدم کشی نکته مثبتی دیده نمی شود، عامل حفظ منافع استکبار جهانی و شیطان بزرگ آمریکا در منطقه است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha