جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 سید محمد حسین هاشمی تهیه کننده

حوزه/ مستندساز و تهیه کننده حوزوی بر لزوم حمایت مدیران و دست اندرکاران حوزه از طلاب نویسنده و فیلمنامه نویس تأکید کرد.

سید محمد حسین هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق، اظهار کرد: به عقیده بنده، اگر طلاب و فضلای مستعد حوزه در زمینه نویسندگی و فیلمنامه‌نویسی وارد شوند، موفق خواهند بود؛ البته به شرط آنکه مقوله آموزش و کار حرفه ای را جدی بگیرند.

وی افزود: در زمینه فیلم و سینما، طلاب چنانچه وارد کار محتوایی و نویسندگی شوند موفق تر خواهند بود تا بحث تولید یا کارگردانی، چراکه حوزویان دارای غنای علمی و دینی خاصی هستند و می توانند آموزه ها و مفاهیم اصیل دینی را به شکلی هنرمندانه به تصویر کشیده و بر روی مخاطب تأثیر لازم را از این حیث بگذارند.

این هنرمند حوزوی بیان داشت: به لطف الهی، ما استعدادها و ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه های علمیه به ویژه از حیث هنر و فرهنگ و تفکر داریم که باید از آنان نهایت استفاده را ببریم و این استعدادها را با حمایت و هدایت درست در مسیر تحقق اهداف مقدس اسلام و قرآن و انقلاب قرار دهیم.

وی گفت: به لطف الهی مدیران حوزه، نگاه و رویکردشان حمایت از این فضاهاست اما امروز بیش از هر زمان دیگری، نیازمند حمایت های عملی و کاربردی در این مقوله ها هستیم، به خصوص اینکه دشمن در جبهه مقابل، به شدت در حال کار کردن است.

۳۱۳/۸

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha