پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آتش به اختیار

حجت الاسلام فخیمی گفت: «آتش به اختیار» مختص گروه و تشکیلات خاصی نیست، بلکه هر کسی در صنف خود می تواند با روحیه جهادی و انقلابی ایفای نقش کند.

حجت الاسلام مسعود فخیمی معاون تهذیب مدرسه علمیه اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر آتش به اختیار بودن نیروهای ارزشی و انقلابی، گفت: آتش یه اختیار در مواقعی است که ارتباط با فرمانده قطع شده و یا این که فرصت کسب اجازه وجود ندارد.

وی ادامه داد: امروزه با وجود هجمه های دشمن در عرصه فرهنگی، دیگر مجال کسب اجازه از فرمانده باقی نمانده و باید با حرکت انقلابی که در چارچوب مصلحت است اقدام کرد.

حجت الاسلام فخیمی اظهار داشت: در شرایط حاظر دشمن با داشتن ابزار های متنوع و پیشرفته ارتباطی به مصاف فرهمگ غنی اسلامی ایرانی ما آمده که باید با سلاح ایمان و حضور جدی خود در مقابل آن ها ایستادگی کنیم.

وی افزود: ما نباید معطل بودجه و حمایت های دیگر باشیم، بلکه باید به فکر انجام وظیفه و ترویج ارزش های اسلام و انقلاب بوده تا امید دشمنان را نا امید سازیم.

معاون تهذیب مدرسه علمیه اسدآباد ادامه داد: «آتش به اختیار» مختص گروه و تشکیلات خاصی نیست، بلکه هر کسی در صنف خود می تواند با روحیه جهادی و انقلابی ایفای نقش کند.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش نقش مهمی در انجام فرمان آتش به اختیار دارد، از این رو یک معلم با سلیقه و روش خود می تواند برنامه مدونی را در جهت پویایی و نشاط دانش آموزان داشته باشد.

حجت الاسلام فخیمی گفت: از آن جا که رسالت حوزه های علمیه، تربیت دینی مردم است، باید خود نمونه بارز عمل به فرمان آتش به اختیار باشند تا جامعه را هم به این مسیر سوق دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha