پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ مراسم تجلیل از اساتید مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)

حوزه/ با حضور اعضای دفتر مقام معظم رهبری از فعالیت‎ها و تلاش‎های اساتید موسسه کلام اسلامی مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» مراسم تجلیل از اساتید کلام مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با حضور نمایندگانی از سوی دفتر مقام معظم رهبری و آیت‎الله محمد جواد فاضل لنکرانی برگزار شد.

حجت‎الاسلام والمسلمین مسجد جامعی در این مراسم گفت: خداوند درجاتی را نسبت به مومنین قرارداده است.

وی افزود: علما چراغ هدایت جامعه و روشنگر و مایه مباهات جامعه هستند؛ این وظیفه خطیر و سنگین در رابطه با تعلیم نفوس و تهذیب نفوس بر عهده معلمان و اساتید حوزه گذارده شده است.

استاد حوزه بیان کرد: علما و اساتید حوزه افراد را از جهل به سوی نور و معرفت هدایت می کنند؛ همه باید تلاش کنند که در این صراط موفق باشند و خروجی حوز های علمیه، مایه مباهات مکتب اسلام و تشیع و نظام مقدس اسلامی باشند؛ خروجی های حوزه باید از نظر علمی و اخلاقی و تهذیبی، چشم و چراغ جامعه باشند.

وی گفت: در قالب طرح تکریم اساتید از سوی مقام معظم رهبری خدمت اساتید این مرکز رسیدیم و سلام رهبر انقلاب را نیز خدمت اساتید این مجموعه ارسال می کنیم.

در ادامه حجت الاسلام ربیعی از سوی دفتر مقام معظم رهبری در سخنانی با ابلاغ سلام معظم له طرح تجلیل از اساتید را از طرح هایی دانست که رهبر انقلاب تاکید زیادی روی این مطلب دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha