شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
هاشمی امام جمعه عالیشهر

امام‌جمعه عالیشهر گفت: مرکز معارف اسلامی ویژه بانوان ۲۶ آذرماه با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر و مسئولین محلی، در این شهر افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر حجت‌الاسلام سید غلامرضا هاشمی، امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به راه اندازه مرکز معارف اسلامی در عالیشهر گفت: با توجه به نیازهای فرهنگی و آموزشی برای بانوان در جامعه اسلامی مرکز معارف اسلامی در عالیشهر زیر نظر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر تأسیس می‌شود.

امام‌جمعه عالیشهر افزود: این یک کار بزرگ فرهنگی در عالیشهر و به نوعی مقدمه‌ای برای تأسیس حوزه علمیه علمیه خواهران در عالیشهر است.
حجت‌الاسلام هاشمی بیان داشت: این مرکز با استقبال بانوان روبه رو شده که در ابتدای آغاز به کار 200 نفر از بانوان عالیشهر در برای شرکت در کلاس‌ها و برنامه‌های این مرکز ثبت‌نام کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: این مرکز یکشنبه 26 آذرماه با حضور آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر و مسئولین شهرستانی ساعت 9 صبح در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد عالیشهر افتتاح می‌شود.
 

امام‌جمعه عالیشهر افزود: در این مراکز بانوان در طول یک دوره دو ساله با استفاده از اساتید متخصص و مجرب در هر درس تشکیل خواهد شد و در پایان دوره به خواهران گواهی پایان دوره داده می‌شود.
 

حجت‌الاسلام هاشمی اظهار داشت: در این دوره‌ها برنامه‌هایی از قبیل احکام به زبان ساده، قرائت قرآن و تفسیر، آموزش مهارت‌های زندگی سبک زندگی، آموزش همسر داری، تربیت فرزند و سواد رسانه ای آموزش داده می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha