جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 تصاویر/ تشییع پیکر شهید هادی کاردیده در بیرجند

حوزه/رئیس عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه روز به روز بر اقتدار و عزت کشورمان افزوده می‌شود، گفت: سردار سلیمانی به عنوان یکی از فرماندهان برجسته نیروهای مسلح جمهوری اسلامی افتخار جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» بیرجند، حجت‌الاسلام رضا عرفانی ظهر امروز در مراسم سومین روز شهادت شهید استوار یکم هادی کاردیده اظهار داشت: نیروی انتظامی در کشور به‌صورت میانگین سالانه ۱۰۰ نفر شهید در راه ایجاد امنیت تقدیم نظام اسلامی می‌کند.

وی افزود: همسر شهید کاردیده نیز گریه نمی‌کرد و شهادت را حق هادی می‌دانست کسی گریه نکند، تنها حسرت می‌خورد که چرا در زمان بدرقه وی نبوده است.

حجت‌الاسلام عرفانی اظهار کرد: شهید کلاته نایبی درحالی‌که در مرخصی بود، داوطلبانه به مأموریت رفت و خودش متوجه مأموریت شد و آن را پیگیری کرد که این نشان می‌دهد وی آرزوی شهادت داشته است.

وی با بیان اینکه اگر همه اقشار جامعه صادقانه عمل کنند به موفقیت می‌رسند، اظهار داشت: حاکمان ظلم برای رسیدن به هواهای نفسانی خود از نیروهای مسلح استفاده سو می‌کنند،  نیروهای مسلح در یک نظام الهی از جایگاه زیادی برخوردار است.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خراسان جنوبی گفت: نیروی انتظامی در حال حاضر 13هزار شهید و22هزار جانباز تقدیم به‌نظام اسلامی کرده و شهادت‌طلبی یکی از ویژگی‌های نیروهای مسلح است.

حجت الاسلام عرفانی با بیان اینکه  نیروهای مسلح مرزبانان در دورترین نقاط روستاها بودن هیچ چشم‌داشتی برای امنیت کشور تلاش می‌کنند، افزود:اقتدار و عزت اسلام و تشیع به دلیل ایثار و جان‌فشانی نیروهای مسلح است.

وی اظهار داشت: درحالی‌که روزبه‌روز بر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران افزوده می‌شود اما دشمنان ذلیل و ناامید می‌شوند و امنیت کشور توسط نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی ایجاد می شود .

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه افتخار نیروی مسلح این است که از چه کسی اطاعت می‌کند، افزود: امنیت یکی از نعمت‌های بزرگ در کشور است و استقلال نظام جمهوری اسلامی ایران از بزرگ‌ترین نعمت‌ها است.

عرفانی با بیان اینکه مرزبانان در دورترین نقاط بدون هیچ چشم‌داشتی برای امنیت کشور تلاش می‌کنند، گفت: سردار سلیمانی به عنوان یکی از فرماندهان برجسته نیروهای مسلح جمهوری اسلامی افتخار جهان اسلام است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha