جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حنینه

حوزه/عضو هیئت تجمع علمای مسلمین لبنان با بیان اینکه اشغالگری فلسطین و فتنه‌گری استکبار چالش‌های بزرگ دنیای اسلام هستند، گفت: باید یک فرد و رهبر، ما را در جنگ بزرگ برای آزادی فلسطین و توطئه‌هایی که آمریکا به وجود می‌آورد، رهبری کند و ما این رهبری شایسته را در نزد کسی جز امام خامنه‌ای پیدا نمی‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، شیخ غازی حنینه، پیش از ظهر امروز در ادامه سفر علمای شیعه و سنی لبنان به این استان، در جمع مردم شیعه و اهل سنت خراسان شمالی، با اشاره به اهمیت ولایت و ولایت‌پذیری، اظهار داشت: ما امروز حکومت و ولایت شرعی امام خامنه‌ای را می‌پذیریم.

وی با بیان اینکه اشغالگری فلسطین و فتنه‌گری استکبار چالش‌های بزرگ دنیای اسلام هستند، افزود: برای مقابله با این فتنه‌ها و چالش‌ها نیازمند تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران هستیم.

شیخ حنینه با اشاره به اینکه سیاست امام خامنه‌ای در زمینه مسائل جهان اسلام منحصربه‌فرد است، گفت: ما امروز در جهان اسلام حکومت، سیاست و ولایت شرعی هیچ‌کس را مثل مقام معظم رهبری در دنیا نمی‌بینیم.

وی اظهار کرد: باید یک فرد و رهبر، ما را در جنگ بزرگ برای آزادی فلسطین و توطئه‌هایی که آمریکا به وجود می‌آورد، رهبری کند و ما این رهبری شایسته را در نزد کسی جز امام خامنه‌ای پیدا نمی‌کنیم.

عضو هیئت تجمع علمای مسلمین لبنان تصریح کرد: ما امروز در دنیا احساس عزت و سربلندی می‌کنیم که این سربلندی به دلیل موضع‌گیری‌هایی است که امام خامنه‌ای و نماینده ایشان، سید حسن نصرالله در حمایت از مسلمانان جهان دارند.

شیخ حنینه افزود: ما امروز در برابر فتنه‌های دشمنان قرار داریم؛ اما  آرزو داریم که در این راستا از سربازان امام زمان (عج) باشیم و با دشمنان مقابله کنیم.

در ولایت‌پذیری تابع اوامر امام خامنه‌ای هستم

وی تصریح کرد: من مسلمان اهل سنت در روزه، زکات، حج و نماز خودم پیرو یکی از مذاهب اهل سنت هستم؛ اما در ولایت‌پذیری تابع اوامر امام خامنه‌ای هستم.

عضو هیئت تجمع علمای مسلمین لبنان گفت: چالش بزرگی که هم‌اکنون جهان اسلام با آن مواجهه است، اشغالگری فلسطین و فتنه‌گری استکبار جهانی است که برای مقابله با این فتنه‌ها باید رهبری داشته باشیم که ما را در این زمینه یاری کند.

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha