شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
عامل تهدید و ارعاب مسجد پنسیلوانیا با ادعای بیماری روانی آزاد شد

حوزه/ دو هفته پیش تصاویر دوربین‌های مداربسته امنیتی تصویر مردی را نشان دادند که تابلوهایی پوشیده با مطالب نفرت انگیز علیه مسلمانان حمل می‌کند و آن‌ها را روبروی ساختمان‌های مسجد نصب می‌کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از  fox29، عامل تهدید و ارعاب در مسجد شهر داربی واقع در پنسیلوانیای آمریکا در دادگاه متهم نشده و با ادعای بیماری روانی آزاد شد.

درحالی که اعضای مسجد المدینه برای نماز عصر دوشنبه حاضر می‌شدند اخبار مبنی بر آزادی این فرد در رسانه‌ها منتشر شد. وی 2 هفته پیش پلاکاردهای نفرت انگیزی علیه مسلمانان منتشر کرده و با این حال با ادعای بیماری روانی با مجازات روبرو نخواهد شد.

یکی از اعضای مسجد در این باره می‌گوید: من که معتقدم باید بخشیده شود. دین ما همین را می‌خواهد و ما به بخشایش باور داریم.

مایکل چیتوود سرپرست آگاهی گفت: کارآگاهان وی را روز جمعه با کمک مردم شناسایی کرده‌اند. وی درست در نزدیکی مسجد زندگی می‌کند و در جلسات بازجویی مشخص بود که این مهاجر یونانی 63 ساله مشکل دارد.

چیتوود در ادامه گفت: وی به گذاشتن تابلوها و قرار دادن آن‌ها در این اماکن اعتراف کرده است و بر این باور بوده که مسلمانان در واقع دشمن هستند!

گفتنی است دو هفته پیش تصاویر دوربین‌های مداربسته امنیتی تصویر مردی را نشان دادند که تابلوهایی پوشیده با مطالب نفرت انگیز علیه مسلمانان حمل می‌کند. وی این تابلوها را در مقابل درب مسجد و یک ساختمان دیگر متعلق به مرکز اسلامی مسلمانان نصب می‌کند.

به گفته پلیس هرچند وی پیش از این ماجرا سابقه کیفری نداشته و اسلحه‌ای از او کشف نشده است، با این حال به وی هشدار داده شده و از این پس حق ندارد نزدیک مساجد در رفت و آمد باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha