پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
امام جمعه محمود آباد

حوزه/ امام جمعه محمود ‌آباد با تأکید بر اینکه مسلمانان باید با وحدت خود، عرصه را چنان بر آمریکا تنگ کنند تا مجبور به عقب‌نشینی از موضع خود شود، گفت: رژیم جعلی اسرائیل با حمایت آمریکا سعی در تغییر هویت اسلامی قدس دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمود آباد، عصر امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی و مذهبی این شهرستان با اشاره به اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا در اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، گفت: امت اسلامی باید در برابر این اهانت آشکار در همه نقاط جهان علیه آمریکا قیام کنند.

امام جمعه محمود آباد با بیان اینکه اسرائیل و آمریکا تروریست واقعی در جهان هستند، خاطرنشان کرد: باید این کشورها محکوم شوند و در لیست کشورهای حامی تروریست قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی، زمین های مردم فلسطین را به زور غصب کرده است، افزود: این رژیم جعلی با حمایت های آمریکا در منطقه و مناطق مختلف جهان، مشغول جنایت است.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه ملتهای دنیا باید آمریکا و رژیم صهیونیستی را بهسزای اعمال ننگین آنان برسانند، بیان داشت: امروز این کشورها در دنیا و در میان ملت های جهان رسوا هستند.

وی با بیان اینکه وحدت و همبستگی امت اسلامی میتواند همچون سیل خروشانی آمریکا و صهیونیستها را نابود کند، افزود: متأسفانه برخی خیانتها میان کشورهای اسلامی مانع تحقق این مسأله شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران افزود: آمریکا و همپیمانانش پس از شکست پیدرپی در منطقه مانند سقوط جبهه تکفیری وهابی داعش در منطقه، مسئله استقلال کردستان، استعفای حریری، توطئه عبدالله صالح در یمن و... دست به این اقدام گستاخانه زدند که به حول قوه الهی، در این توطئه هم شکست خواهند خورد.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه ایالات متحده درصدد حفظ اسرائیل در منطقه است، گفت: آمریکاییها با این اقدامات گستاخانه، زمینه نابودی اسرائیل را پیش از موعد مقرر فراهم خواهند کرد، زیرا با این اقدام، وحدت دنیای اسلام بیشتر و زمینه نابودی رژیم جعلی اسرائیل هم فراهم شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: مهم‌ترین و بارز‌ترین و اساسی‌ترین ریشه بحران خاورمیانه، اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی است.

امام جمعه محمود آباد با اشاره به اینکه غفلت جهان عرب، گستاخی رژیم غاصب صهیونیستی را هر روز بیشتر کرده است، بیان داشت: ضرورت دارد کشورهای عربی در برابر جنایات صورت گرفته رژیم صهیونیستی به مسلمانان، واکنش نشان داده و به سکوت خود در برابر این اقدامات پایان دهند.

وی با بیان اینکه انفعال کشورهای عربی، عامل گسترش جنایتهای رژیم صهیونیستی است، گفت: افکار عمومی دنیا باور دارد سکوت و انفعال کشورهای عربی، یکی از علل اصلی و اساسی گستاخی صهیونیست هاست که دست به چنین اقدامات و تلاشهایی میزند.

امام جمعه محمود آباد با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی بهدنبال نابودی نخستین قبله امت اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: شکستهای متعدد آمریکا در منطقه، موجب شده این کشور آغازگر فتنه جدیدی در منطقه باشد.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه اهانت رئیس جمهور آمریکا، قلوب ملتهای مسلمان جهان را جریحهدار کرد، تصریح کرد: دولتمردان آمریکا ثابت کردند که به هیچ آیین و دینی توجهی نمی کنند و برای آنان فقط منافع نامشروع خود و همپیمانان اهمیت دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان اینکه این اقدام وقیحانه بدون شک موجب انتفاضه جدیدی در فلسطین اشغالی خواهد شد، گفت: اقدام رئیس جمهور آمریکا در واقع زیرپا گذاشتن تمام معاهدات بین‌المللی و اعلام جنگ با مسلمانان و دروغین بودن ادعاهای خود مبنی بر حمایت از صلح و ثبات در منطقه را نشان می‌دهد.

حجتالاسلام موسوی با تأکید بر اینکه مسلمانان باید با وحدت خود، عرصه را چنان بر آمریکا تنگ کنند تا مجبور به عقب‌نشینی شود، افزود: رژیم جعلی اسرائیل با حمایت آمریکا سعی در تغییر هویت اسلامی قدس دارد.

امام جمعه محمود آباد در پایان گفت: صهیونیستها باید بدانند که امروز قدس، دیگر تنها نیست و جهان اسلام به رژیم اشغالگر قدس و ارتجاع منطقه، اجازه نمی‌دهد قدس را که پاره تن اسلام است از او جدا کنند و تغییر هویت دهند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha