پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ نشست کارشناسان سازمان بورس و اوراق بهادار با مدیران خبرگزاری حوزه_حجت الاسلام والمسلمین برته

سرپرست مدیریت رسانه و اطلاع رسانی حوزه های علمیه گفت: ما باید دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی را با ابزار رسانه به مردم و نسل جوان معرفی و تبیین کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین محمدرضا برته در دیدار مسئولان سازمان بسیج رسانه کشور از سامانه خبری حوزه های علمیه با اشاره به مطلب فوق، اظهار کرد: در حالی که دشمنان می کوشند مانع از معرفی دستاوردهای انقلاب به مردم در عرصه های داخلی و خارجی شوند، رسانه های متعهد و انقلابی باید در این زمینه با بهره گیری درست و حرفه ای از ابزار رسانه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه در دنیای امروز، اهمیت آموزش از راه دور و آموزش‌های نوین، جایگاه و اهمیت خاصی یافته است، گفت: رسانه رسمی حوزه آماده تعامل و همکاری با سازمان بسیج رسانه در مسیر تقویت و توسعه آموزش‌های نوین رسانه‌ای و شبکه‌سازی رسانه‌ای به منظور تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب است.

سرپرست مدیریت رسانه و اطلاع رسانی حوزه همچنین خاطرنشان کرد: بی شک در پرتو این تعامل‌ها و هم‌افزایی‌ها می توان به تهیه و انتشار خوراک فکری و فرهنگی مناسب برای رسانه‌های گروهی اهتمام ورزید و از این منظر نیز در مسیر تحقق بخشیدن به اهداف مقدس اسلام و انقلاب، گام‌های جدی‌تری برداشت.

۳۱۳/۸

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha