جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خواهران

حوزه/حجت الاسلام مهدی نژاد گفت: به یاد خدا باشیم، یاد خدا مانع از گناه در رفتار و گفتار ما می شود و یاد مرگ و تلاوت قرآن قلب انسان را روشن می کند، یاد خدا، گفتن ذکر های روزانه نیست، بلکه باید با تفکر و تعمق چراغ الهی را در وجود خود روشن کنید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مهدی نژاد، در نشست اخلاقی که در مدرسه علمیه خواهران ریحانه النبی(س) خورو بیابانک برگزار شد، تقوای الهی را رعایت حدود الهی و باید نباید های زندگی دانست.

وی افزود: دین داری وظیفه همه مردم است و اگر کسی دین را یاد گرفت و مطابق آن عمل کرد جزء پیشگامان در دین است، در دین امانت دار باشید، امانت داری به این معنا که خارج از دین و اضافه بر آن عمل نکنید.

امام جمعه خور و بیابانک خطاب به خواهران طلبه گفت: با مردم تعامل داشته باشید، حق همسایگی را رعایت کنید و برایتان کسر شأن نباشد که بین مردم باشید، در تشیع جنازه های یکدیگر شرکت کنید و از بیماران عیادت کنید، خوش اخلاقی، راستگویی، امانت داری و یادگیری دین جزو خصوصیات یک شیعه و مؤمن واقعی است.

وی  افزود: از خدا پروا داشته باشید، همان گونه که ائمه(ع) فرمودند «زینت ما باشید و مایه شرمندگی نباشید، دوستی ما را نشر دهید»؛ یعنی به گونه ایی رفتار کنید که مردم به ما علاقمند شوند و از زشتی ها پرهیز کنید.

حجت الاسلام مهدی نژاد تصریح کرد: به یاد خدا باشیم، یاد خدا مانع از گناه در رفتار و گفتار ما می شود و یاد مرگ و تلاوت قرآن قلب انسان را روشن می کند، یاد خدا، گفتن ذکر های روزانه نیست بلکه باید با تفکر و تعمق چراغ الهی را در وجود خود روشن کنید.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha