جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تجمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه اهواز

حوزه/ طلاب، روحانیون و بسیجیان کلان‌شهر اهواز، طی بیانیه‌ای اعلام کردند: همه مسلمانان عزیز و آزادی‌خواه جهان می‌دانند که قدس از آن مردم فلسطین و متعلق به همه مسلمانان بوده و اعلام می‌داریم که تنها راه رهایی قدس شریف، تقویت جریان انتفاضه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، طلاب، روحانیون و بسیجیان کلان‌شهر اهواز پس از تجمع اعتراض آمیز در محکومیت انتقال پایتخت رژیم اسرائیل از تل‌آویو به بیت‌المقدس، بیانیه‌ای را صادر کردند.

بنا بر این گزارش، متن این بیانیه بدین شرح است:

تصمیم شرم‌آور ترامپ مبنی بر انتقال سفارت آمریکا به قدس، در راستای به رسمیت شناختن پایتخت جدید این رژیم جعلی که نخستین قبله‌گاه مسلمانان جهان به شمار می‌آید، بی‌تردید حاصل خباثت و خیانت مثلث شوم آمریکا، اسرائیل و رژیم مرتجع آل‌سعود است.

ترامپ و استکبار جهانی می‌خواستند نور انقلاب اسلامی را با ساختن داعش و ایجاد فتنه و سرکوب ملت‌های عراق، سوریه، یمن و بحرین خاموش کنند اما این امر، منتهی به تشکیل اجزا و تقویت مقاومت اسلامی در این منطقه شد. فتنه را در عراق خواستند اما مقاومت در عراق متولد شد. فتنه و سلطه گری در یمن را خواستند، اما انصارالله متولد شد. هم‌اکنون نیز فتنه‌ای جدید را در فلسطین می‌خواهند و این در حالی است که مقاومت سال‌هاست در آنجا متولد شده است.

بدیهی است که این اقدام جبهه استکبار، به منظور تحقیر مسلمانان و در راستای تثبیت دولت متزلزل رژیم صهیونیستی و راهبرد «از نیل تا فرات» صورت می‌گیرد. آنچه در این توطئه شوم قابل ملاحظه است، برجسته شدن چهره واقعی استکبار جهانی و کنار رفتن نقاب مرتجعان منطقه در ایجاد شکاف و تفرقه در جهان اسلام و به فراموشی سپردن هویت دینی و فرهنگی مسلمانان است.

بدون تردید مسلمانان جهان می‌دانند که جبهه استکبار و مرتجعان، پس از شکست داعش از سوی جبهه مقاومت، نیرنگ و توطئه‌ای دیگر را برای تجزیه و تضعیف اقتدار و برهم‌زدن آرامش مسلمانان طراحی کرده است اما همان‌طور که امام خامنه‌ای فرموده‌اند: «اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید» و «بی‌تردید فلسطین آزاد خواهد شد» و این اقدام ترامپ، عاملی جهت سرعت بخشیدن و جلو انداختن این موضوع خواهد بود.

نگران بودیم که عده‌ای از ایادی استکبار تکمیل کننده پازل آمریکا در منطقه باشند، اما با این اقدام ترامپ، خود تکمیل کننده این پازل بود.

همه مسلمانان عزیز و آزادی‌خواه جهان نیز می‌دانند که قدس از آن مردم فلسطین و متعلق به همه مسلمانان است. اکنون ما و مسلمانان اقصی نقاط عالم با سرلوحه قرار دادن شعار همیشگی «القدس لنا» این حرکت سخیف را محکوم کرده و اعلام می‌کنیم که تنها راه رهایی قدس شریف را در تقویت جریان انتفاضه، جبهه مقاومت و همراهی و همدلی می‌دانیم و با اهدای جان و مال خود به مبارزه با سیاست‌های خبیث برخاسته و تا پیروزی نهایی از پا نخواهیم نشست.

در پایان از سران سازمان اجلاس اسلامی، قطع رابطه همه کشورهای اسلامی با این دولت جعلی و تروریستی و تحریم آن، کمک و حمایت همه‌جانبه از مردم مظلوم فلسطین را خواهانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha