جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بانوان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) شهرستان الشتر از فعالیت تبلیغی طلاب خواهر در بیمارستان ها و مراکز درمانی شهرستان خبر داد.

خانم قنبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با بیان اینکه حضور طلاب و مبلغان در جامعه سبب ارتقاء فرهنگ دینی می شود، اظهارداشت: مبلغان با تبلیغ در بخشهای مختلف جامعه در زمینه آگاهی بخشی و بصیرت افزایی مخاطبان قدم های ویژه ای بر می دارند.

وی با بیان اینکه طلاب و مبلغان این مدرسه بصورت مستمر با نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی،آموزش و پرورش، بسیج، بیمارستانها و... همکاری دارند، گفت: طلاب بصورت هفتگی به مددجویان و مراجعان نهادهای فوق خدمات مشاوره ای دینی ارائه می دهند.

مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول(ٌص) الشتر، یا اشاره به اینکه حضور مبلغان در زمینه امید آفرینی و پاسخگویی به سوالات دینی بیماران و همراهان آنان در بیمارستان ها نیز ضروری است، خاطر نشان کرد: طلاب خواهر، در راستای آگاهی بخشی مسائل دینی در بین مراجعان بیمارستانها، در این مراکز مستقر شده و به سوالات و احکام شرعی مخاطبان پاسخ می دهند.

قنبری در پایان با اشاره به اینکه طلاب و خواهران مبلغ می توانند بازوی توانمند حوزه های علمیه برای تاثیرگذاری در جامعه باشند، اظهارداشت: باید از ظرفیت عظیم خواهران مبلغ در راستای آگاهی بخشی و بصیرت افزایی دینی آحاد جامعه بهره گیریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha