چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
همایش هادیان نور کرمان

حوزه/ همایش هادیان نور در تجلیل از روحانیون معمر استان کرمان با همکاری مرکز خدمات استان کرمان و قم در شهر کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمان، همایش هادیان نور در تجلیل از روحانیون معمر استان کرمان با همکاری مرکز خدمات استان کرمان و قم در شهر کرمان برگزار شد.

این جلسه که در سالن برق شهر کرمان برگزار شد ابتدا حجت الاسلام احمد دهقانی رئیس مرکز خدمات استان کرمان گزارشی از وضعیت مرکز خدمات کرمان ارائه داد.

در ادامه میزگردی در رابطه با موضوع معمرین با حضور حجت الاسلام عدالت مدیر کل جذب منابع و خیرین مرکز خدمات، حجت الاسلام افشارمنش امام جمعه کهنوج، حجت الاسلام اللهوردی امام جمعه شهداد، حجت الاسلام تویسرکانی امام جمعه راور وحجت الاسلام یوسفی تشکیل و در آن در رابطه با موضوع بازنشستگی تاکید شد که روحانیت هیچگاه بازنشستگی نداشته و تا زمانی که زنده است به حرکت خود ادامه میدهد.

همچنین در این میزگرد بر نقش ویژه خانوادههای روحانیون معمر در موفیقت ایشان اشاره و تأکید شد: حضور همسران در کنار علما تا در رسیدن به موفقیت، امری ضروری و غیر قابل انکار است.

لازم به ذکر است در پایان این همایش حجت الاسلام دکتر علی عرب پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در رابطه با چگونگی ایجاد و حفظ روحیه نشاط و شادابی معمرین به سخنرانی پرداختند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha