پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز

حوزه/ نماینده جامعةالمصطفی در لبنان گفت: قدس پایتخت ابدی فلسطین است و ما هر شخص و کشوری را که بخواهد جنایت های رژیم صهیونیستی را توجیه کند، محکوم کرده و تأکید می‌کنیم که قدس همچنان مسئله و دغدغه اصلی ما مسلمانان است که دست از آن بر نمی‌داریم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، به مناسبت سالروز میلاد با سعادت پیامبر اسلام(ص) و امام صادق(ع)، مراسم جشنی در مقر جامعة المصطفی شاخه لبنان برگزار شد.

در این مراسم شخصیت های مختلفی از جمله حامد خفاف، نماینده حضرت آیت الله سیستانی، حجت الاسلام سید حیدر الحکیم، نماینده حضرت آیت الله حکیم، نماینده سفیر ایران در بیروت، شیخ احمد قبلان، نماینده رئیس مجلس اعلای شیعی لبنان، شیخ علی دعموش، به نمایندگی از دبیرکل حزب الله و حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا بی‌نیاز، نماینده جامعة‌المصطفی در لبنان و جمعی از علما، فعالان دینی و اجتماعی،‌ استادان و دانشجویان حضور داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی‌نیاز در سخنان خود در این مراسم ضمن خیرمقدم به حاضران، به برخی ویژگی‌ها و صفات پیامبراسلام(ص) اشاره کرد و افزود: پیامبر(ص) با برخورداری از این ویژگی‌ها توانست تمدنی بزرگ را بنا کند.

وی با اشاره به مسئله قدس گفت: این شهر پایتخت ابدی فلسطین است و ما هر شخص و کشوری را که بخواهد جنایت‌های رژیم صهیونیستی را توجیه کند، محکوم کرده و تأکید می‌کنیم که قدس همچنان مسئله و دغدغه اصلی ما مسلمانان است که دست از آن بر نمی‌داریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha