سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
 مؤسسه مطالعات قرآنی و نهج البلاغه امام علی (ع) آغاز به کار کرد

حوزه/ مدیریت مؤسسه مطالعات قرآنی، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه امام علی (علیه السلام) ویژه طلاب، نشستی را با اعضای هیئت علمی برای بررسی برنامه ها برای سال تحصیلی جدید، برگزار کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مدیریت مؤسسه مطالعات قرآنی، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه امام علی (علیه السلام) ویژه طلاب، نشستی را با اعضای هیئت علمی برای بررسی برنامه ها برای سال تحصیلی جدید، برگزار کرد.

شیخ محمد فخر الدین مدیر مؤسسه امام علی (ع) گفت: با نزدیکی زمان آغاز سال تحصیلی جدید و برای بررسی تمامی امور مرتبط با تحصیل، نشستی با کادر و اعضای هیئت علمی گروه قرائت و علوم قرآنی مؤسسه برگزار شد که در آن دروسی که در این مؤسسه ارائه می شود و ساز و کار های تدریس، چگونگی و اسلوب ارائه کنفرانس از سوی طلاب و اطمینان از برخی منابع مهم، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: همچنین در این نشست، چالش ها و مشکلاتی که طلاب با آن مواجهند، بررسی شد و مقرر شد که به جای سه ساعت در روز، دو ساعت در دروس شرکت کنند و این کار برای کاهش فشار بر طلبه و تسهیل حضورشان در وقت معین انجام شد تا این وقت، بار اضافی بر دوش آنان نباشد، به ویژه که وقت طلاب با ارزش است و باید دروس را متمرکز یاد بگیرند.

شایان ذکر است که مؤسسه مطالعات قرآنی، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در نجف اشرف، ویژه طلاب و شامل دو بخش قرائت و علوم قرآنی است و تحصیل در آن به مدت دو سال به طول می انجامد و بعد از فارغ التحصیلی گواهی از سوی آستان مقدس علوی اعطا می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha