شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ائمه جمعه

حوزه/ همایش ائمه جمعه استان آذربایجان شرقی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، به میزبانی شهر مراغه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، همایش ائمه جمعه استان آذربایجان شرقی، امروز با حضور حجت الاسلام والمسلین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در شهر مراغه برگزار شد.

تمامی ائمه جمعه استان در این همایش حضور داشتند، اما حجت الاسلام علی انتظاری و حجت الاسلام رضوی به خاطر کسالت غائبان این همایش بودند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در ابتدای همایش از زحمات حجت الاسلام حسین تقی زاده، رئیس سابق شورای سیاست گذاری استان آذربایجان شرقی قدردانی و به حجت الاسلام مشهوری رئیس جدید این شورا تبریک گفت.

امام جمعه تبریز همچنین بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوه تر سالروز حماسه ۹ دی تاکید کرد و از ائمه جمعه خواست نسبت به حضور پرشور مردم در این مراسم اقدامات لازم را انجام دهند.

سپس حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، امام جمعه مراغه ضمن خیرمقدم گویی از تاریخچه و فعالیت ها و پتانسیل های فرهنگی و مذهبی شهر مراغه سخن به میان آورد.

حجت الاسلام مشهوری، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان آذربایجان شرقی نیز ضمن ارائه گزارش کوتاه از فعالیت های یک ماهه اخیر شورا، گزارشی از نتایج دیدار با مسئولان شورای سیاست گذاری کشور را ارائه کرد.

همایش ائمه جمعه استان آذربایجان شرقی ظهر امروز با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به پایان رسید.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha