چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
میرعمادی

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه بصیرت بخشی سیاسی از وظایف و رسالت های ائمه جمعه است، گفت: آشنایی مردم با احکام و معارف اسلامی و تبیین و مسائل روز جامعه از دیگر رسالت های ائمه جمعه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، ظهر امروز در نشست فصلی ائمه جمعه استان لرستان که در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد با اشاره به اینکه هم اکنون در 18 نقطه این استان نماز جمعه باشکوه و روحیه معنوی بالایی برای مومنان برگزار می شود، گفت: نماز جمعه از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که با شکوه خاصی اقامه می شود

وی با بیان اینکه ائمه جمعه استان لرستان با دارا بودن روحیه معنوی، هم فکری و تعامل در راستای ارتقاء بینش دینی و فرهنگی مردم در تلاش هستند، افزود: ائمه جمعه سفیران ولایت هستند و با بصیرت افزایی دینی و فرهنگی به مردم جامعه خدمت رسانی می کنند .

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه رسالت ائمه جمعه هدایت دینی آحاد جامعه است، خاطر نشان کرد: حفظ وحدت و ارتقاء معنویت اجتماعی از دیگر رسالت های امامان جمعه است که با جدیت تمام در این راستا قدم برمی دارند .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه بصیرت بخشی سیاسی از دیگر وظایف و رسالت های ائمه جمعه است، گفت: آشنایی مردم با احکام و معارف اسلامی و تبیین و مسائل روز جامعه از دیگر رسالت های ائمه جمعه است.

وی با اشاره به اینکه ائمه جمعه موجب وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان هستند، افزود: هدف ائمه جمعه گسترش روحیه معنویت و ولایت مداری در جامعه است که همواره در این مسیر گام برمی دارند .

رئیس شورای حوزه علمیه در استان لرستان در پایان با اشاره به اینکه مدیران باید نسبت به اقامه نماز به ویژه نماز جمعه اهتمام خاصی داشته باشند، گفت: مدیران نسبت به احکام و ظواهر دین هم توجه داشته باشند و در گسترش روحیه معنویت بین مردم تلاش خود را بکار گیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha