پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
عبادی عقیدتی سیاسی ارتش

حوزه/نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بیان داشت: حضور علمای وارسته تحت عنوان عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح بسیار کار آمد بوده و تلفیق این بازوی قدرتمند نظامی و فرهنگی در این دنیای وحشی کارساز بوده و خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، صبح امروز در دیدار با رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، بهترین ایام عمر خود را زمانی دانست که در خدمت نیروهای مسلح بوده است.

وی، تعهد، نظم، آداب و تأثیرگذاری نیروهای مسلح را طی ۲۰ سال خدمت خود در ارتش از جمله ویژگی های بارز رفتاری در این نهاد عنوان کرد و افزود: آموزش‌هایی که جوانان از مجموعه‌های نظامی فرا می‌گیرند برای تمام مراحل زندگی مؤثر است و می توانند در عرصه های مختلف از آنها الگوبرداری کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ادامه داد: نیروهای مسلح از روزی که با بنیان‌گذار جمهوری اسلامی بیعت کردند تا به امروز، با ثبات و اراده سختی‌ها را پشت سر گذاشتند و آمادگی مقابله با هر نوع مشکلی را دارند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی به همراهی علما و روحانیت با نیروهای مسلح اشاره و مطرح کرد: علمای گران‌قدر برادران خود را تنها نگذاشتند و در جهت رشد و ارتقای هر چه بیشتر فرهنگ تلاش کردند.

وی به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون ارزش‌های فرهنگی اشاره کرد و بیان داشت: حضور علمای وارسته تحت عنوان عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح بسیار کار آمد بود و تلفیق این بازوی قدرتمند نظامی و فرهنگی در این دنیای وحشی کارساز بوده و خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: نیروهای نظامی و ارتش جمهوری اسلامی بیدار و بصیر هستند و فعالیت نیروهای مسلح در نظام  اسلامی بنا به فرموده حضرت علی(ع) تنها به جنگ فیزیکی خلاصه نمی شود، بلکه هدفمند و با آرمان‌های انبیاء سرشته شده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی در پایان خاطرنشان کرد: مهمترین هدف این پایمردی ها هدیه دادن فرهنگ اسلام به جهان انسانیت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha